![]() |
||
Citaat:
|
Dat heb ik ook een beetje de laatste tijd. Bij mij is het volgens mij een beetje een winterdip, te lang zonder genoeg licht gezeten
![]()
|
Ik heb zelf ook al geruime tijd last van trillingen, duizeligheid en vermoeidheid. Daarmee ben ik naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar een psycholoog. Misschien een idee om eens een huisarts te bezoeken die je dan kan vertellen wat het is?
Verder heb ik nog een aantal vragen. Heb je die trillingen ook als je niet actief bent geweest? Waar bevinden zich die trillingen precies? Heb je ook steken in je borststreek? Hoe is je nachtrust? Heb je last van paniekaanvallen? |
![]() |
||
Citaat:
heel soms heb ik steken in mijn borststreek zo'n 1 keer per week. mijn nachtrust is goed en heb geen paniekaanvallen!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloedarmoede? Verwijderd | 22 | 15-08-2008 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |