Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2008, 17:55
commercial
commercial is offline
Artikel in de zaterdagkrant De Telegraaf datum 07-06-2008 geschreven door
Marie-Therese Roosendaal.

Taalstrijd met Belgen,

Nederlanders worden gediscrimineerd op Vlaamse scholen omdat zij de
Nederlandse taal niet beheersen volgens de juffrouw Nederlands mevr. Saelens van het Koninklijk Atheneum te Brasschaat.
Een citaat:
Als wij zeggen als Nederlander 'de hele dag gesloten' wordt dat fout gerekend, het moet zijn 'de ganse dag gesloten' Ja daag, ganzen vliegen in de lucht !

Lezen jullie zelf maar echt absurd

Henkjan
Commercialdagblad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 17:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 20:28
Verwijderd
Als je niets zinnigs te melden heb, post dan niks.

TS: wat wil je met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 22:01
Gunkan
Gunkan is offline
Ik vond'm wel sterk eigenlijk. We hadden verleden week ook al iemand anders met een PC van 1 die een post-and-run deed van een of ander krantenartikel. Ik snap d'r de zin niet echt van, omdat er geen reclame in zat; zelfs niet in de website URL van de TS. Heel maf...

Maybe it's the government!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 18:16
Cor
Cor van "Stichting Corrupte Scholen" is benaderd door diverse leerlingen van het Koninklijk Atheneum Brasschaat in Belgie. Diverse leerlingen zijn misdeeld of voelen zich gediscrimineerd. Bent U ook die leerling meld U zich dan bij ons....Wij zullen dit via onze weblog landelijk bekend maken en dit melden bij de overheidsinstanties

mail uw bericht naar corruptescholen@gmail.com
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond'm wel sterk eigenlijk. We hadden verleden week ook al iemand anders met een PC van 1 die een post-and-run deed van een of ander krantenartikel. Ik snap d'r de zin niet echt van, omdat er geen reclame in zat; zelfs niet in de website URL van de TS. Heel maf...

Maybe it's the government!
toch nog een mailadres
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten