Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *blue* |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je een duidelijk onderscheid moet maken tussen 'iemand helemaal waanzinnig vinden en het gevoel te hebben dat je nooit meer zonder elkaar kan' en 'de ware vinden'. Hoewel je het natuurlijk allebei tegelijk kan hebben, denk ik dat veel mensen aan het begin van hun relatie vooral het eerstgenoemde gevoel hebben en dit verwarren met het 'de ware vinden'. Ik heb dit zelf ook gedaan hoor!!!
Toen ik mijn vriend net kende voelde alles echt zo waaaaanzinnig, het kon gewoon niet op. En net als zovelen doen, riep ik dus heel hard dat hij de ware was!! Nu, bijna anderhalf jaar verder, roep ik dit nog steeds, al besef ik wel steeds meer dat ik het pas nu echt kan zeggen! We hebben samen een heleboel meegemaakt, hij is een aantal maanden naar het buitenland geweest, waardoor ons vertrouwen in elkaar is getest en is gegroeid. Ook hebben we na zijn terugkomst weer heel erg aan elkaar moeten wennen, hij was dingen anders gaan zien door het land waar hij geweest was en de dingen die hij daar had gezien, en ik was gewoon nog steeds mezelf, al was ik ineens veel zelfstandiger geworden doordat ik die tijd op mezelf had gewoond. Dit botste af en toe heel erg en daardoor hebben we echt voor elkaar moeten vechten. En ik denk nu dat juist die dingen er voor hebben gezorgd dat ik nu weet dat hij de ware is. NOOIT heb ik er ook maar aan gedacht om op te geven, ik ben alleen maar meer van hem gaan houden... Lang verhaal, maar goed, hoop dat mijn mening duidelijk is
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heb je hier idd wel gelijk in ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 15:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk eigenlijk dat je idd wanneer het zo blijkt te zijn het gevoel van 'hij is het' al vanaf het begin hebt.. Je zegt het alleen niet zo snel omdat je het idee hebt dat het te snel is om te weten..
Ik had bij mn vriend echt vanaf het begin al een goed gevoel, en iedereen om me heen zag het dus owk enzow.. Twas ook een beetje zoiets van: wil het uit gaan moet er iets heel erg veranderen, en waarom zou er iets heel erg veranderen? Ik heb dus nu owk zoiets, als het blijft zoals het is zal het eeuwig blijven omdat dit precies is wat ik nodig heb. Hij zou ineens echt gigantisch moeten veranderen of moeten vreemdgaan wil het uitgaan. Nu moet het van zijn kant natuurlijk ook wel hetzelfde voelen maar naar wat hij zegt is dat owk zo. We hebben owk echt al samenwoon plannen zeg maar, en weten gewoon dat wanneer hij op kamers gaat, ik vanzelf daar half in zal trekken. We hebben als is 2 volle weken samen doorgebracht en dat ging geweldig. Als in je gevoel alles goed zit, het idee altijd bij die persoon te blijven vind je een fijn idee enz. dan kun je denk ik al heel snel zeggen 'hij is het' ik denk dat alleen weinig mensen dat doen omdat je dan het idee hebt van dat kan ik nu nog neit weten.. en dat blijkt soms trouwens ook zo te zijn natuurlijk (ms zelfs wel vaak) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Psychologie |
Levensverhaaltjuh Somebody Special | 37 | 31-05-2005 00:04 | |
Games |
Nintendo DS spellen..Welke is de leukste? Dobomobo | 78 | 26-01-2005 21:21 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |