| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Geweldige band, moet nog steeds eigenlijk eens alles van ze kopen maar ik heb een verzamelcd en the queen is dead (gatefold! haha) en meat is murder op LP.
|
|
||
|
Citaat:
enkele favonummers: - back to tthe old house - unloveable - heaven knows i am misserable now - girlfriend in a coma
|
|
||
|
Citaat:
wat nou ' ' , vrijwel alles wat de mensen in dit topic leuk vinden, vind ik geen hol aan...dus ik hoef dit ook niet echt te gaan proberen ofzo en als je nog niet overtuigt ben van mn mening: download alles maar van de volgende bands: slayer metallica pantera fear factory pro-pain 'want je hebt het immers nooit geluisterd, en dus heb je nog geen recht om een mening erover te geven'
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
kut maar je snapt wat ik bedoel
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
The Smiths Orpheo | 7 | 09-10-2009 23:41 | |
| Muziek |
[DL] The Avalanches - A bunch of sets ShadowX | 40 | 24-05-2009 21:55 | |
| Muziek |
The National. botulismf | 9 | 17-11-2007 17:17 | |
| Muziek |
the smiths Escapism | 64 | 05-12-2006 19:45 | |
| Muziek |
Joydivision, neworder, The cure, the smiths sickboy | 56 | 20-09-2003 21:05 | |
| Muziek |
Hoe heet dit nummer?? (The Smiths of Morrissey) Signy | 2 | 11-07-2003 20:25 | |