Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit lijkt me inderdaad een softwarematig probleem. Het zijn namelijk waarschijnlijk de instellingen waardoor je een probleem hebt. En instellingen kun je niet vastpakken, op kauwen, doorslikken, enz.
Dus deze gaat naar S&M.
|
nOu ik was dus een plaatje aan het afdrukken toen hielt hij op en deed ik de printer uit en toen weer aan en krijg van die vage edit tekekens:
t t$ ы t*\j i3;tP Y=\j i=Pj i=Tj i=Xj i_^[ UQSVu W3;}u w9=\j iu hV Xj i؍EP Tj i% ЅtEE;u8>5\j i< Yu *=\j i=Pj i=Tj i=Xj i _^[ 3ËD$ t Hu t 3 j XP iu WW P iW P iW Y_^][t$ t$ P it$ P iËD$ f8 t AAf9 uT$ Vf2f1AABBfu^ËL$ D$ Vf p f AAft f f FF^ËL$ f9 A t f @@fu+HVt$ t=j V YYt VP j 5 zon 25 baadjes vol en soms maar 1 regel op 1 teken zo ged genoeg ingelicht?? mzzl maradinus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bekende oorzaak, maar meestal zou hij na max. een blaadje toch echt wel op moeten houden ![]() Kun je de printer resetten? En welk merk is het? |
![]() |
|
Idd, probeer je printer te resetten. Als je de knop niet vind, helpt het soms ook om de stroomkabel van de printer een tijdlang uit te trekken en 'm dan terug aan te sluiten. Maar dat trukje gaat niet altijd op
![]()
|
hmm, schelden op Epson is niet zo vriendelijk (wij zitten hier allemaal met Epson, zonder enig probleem; dat kan ik van HP niet zeggen
![]() Deze fout kan door een paar dingen komen: - verkeerde driver (onwaarschijnlijk) - geknoei met de spooler / printer uitgezet tijdens afdrukken - er hangt een scanner tussen Ik heb soortgelijke problemen enkel voorgehad met LPT-printers, met USB heb je volgens mij iets minder problemen. Bij LPT heb je soms scanners die op de pc aangesloten worden, en de printer op de scanner zelf. Bij een Trust-scanner van mijn grootvader gaf dit problemen; oplossing: - USB-poort gebruiken (als pc / printer dit ondersteunen) [ev. zou je ook een LPT > USB convertor kunnen gebruiken] - 2e LPT-poort plaatsen |
![]() |
|
Dat is de rechtstreekse vertaling van de informatie die de printer toegestuurd krijgt. Tenminste, vaak wel.
Aangezien je eerst gewoon kon printen, denk ik niet dat 't de drivers zijn. Dan zou ie niet eerst gaan printen en dan stoppen. 't Zou het best eens gewoon met geheugen te maken kunnen hebben. Zowel 't geheugen van je pc als dat van je printer. Je moet je printer die onzin gewoon ff laten printen, en dan ff uit en weer aanzetten. Should do the trick.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn geen printque meer? Als je 'm uitzet terwijl hij vreemde tekens geeft, dan begint hijw eer opnieuw.. Maar als hij zo 2 kantjes volprint dan is dat wel vreemd.. Ik weet het niet meer :/ |
![]() |
||
Citaat:
Dat is wel raar. Bij mij print ie een keer een velletje of 10 ofzo. (elk vel met 2 regels onzin erop) En dan is 't wel gebeurt. Hoe lang heb je gewacht dan?
|
|