Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boeiend, het zijn maar sms'jes. Het is niet zo dat hij met spandoeken voor je ramen staat te zwaaien of je opwacht op school om daar op je tafeltje te gaan krikken met z'n nieuwe vlam. Niet op letten, hij houdt vanzelf wel op. Het is zijn beltegoed dat 'ie er aan opmaakt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm ja, vervelende ex. Verschijnsel dat ik ken.
Dat negeren van smsjes gaat niet werken, als hij een echt "volhouder" is. Komt hij wel eens bij je langs? (lees: vaak) Zeg dan tegen je moeder dat ze maar eens met hem moet praten. Dat heeft de mijne ook gedaan: "X, je bent wel n aardige jongen. Maar we worden allemaal gek van jouw gezeur en gedoe. Wordt eerst eens volwassen, accepteer dat het uit is, en dat het niet meer goed komt. En als je denkt dat dit alles is gelukt, mag je hier weer komen. Maar geen gezeik meer!" Daar schrikt hij wel van.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gewoon je beltegoed op-sms'en en een nieuwe sim-kaart gaan kopen. niet? ![]() ok, je moet ff mailen naar je vrienden dat je om die bepaalde reden een nieuw nummer hebt genomen (met vermelding van het nieuwe nummer ![]() betere oplossing bestaat volgens mij niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan moet er geloof ik wel sprake zijn van echt 'stalken' of ander ernstig misbruik. In zo'n geval kan je zelfs zonder extra kosten een nieuw nummer krijgen. (ik weet niet zeker of dat ook geld bij prepaid) In jou geval zal de provider het wel niet ernstig genoeg vinden. Jammer, maar dat betekent dat je gewoon een nieuwe kaart moet halen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Verwijderd | 18 | 17-11-2009 15:51 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Loezzel | 35 | 28-05-2005 16:40 | |
Liefde & Relatie |
schijnheilige ex Verwijderd | 15 | 30-09-2004 15:38 | |
Liefde & Relatie |
waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen poppie | 18 | 22-04-2003 19:03 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe vriend(in) van je vervelende ex waarschuwen? DarkCat | 18 | 30-09-2002 17:50 |