Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 21:23
lucy48
lucy48 is offline
Ik vroeg me af of er iemand is die ervaringen heeft met Solmar Toers.
Is het een beetje betrouwbaar?
En houdt een tiendaagse reis bijvoorbeeld in dat je vier dagen daarvan in de bus zit en nog maar zes dagen over hebt?
Oud 09-02-2004, 21:41
Verwijderd
ligt eraan waarnaartoe, in de reisgids staat meestal wel hoeveel dagen reizen het is.

heb verder geen ervaringen met Solmar tours maar als ze al niet aangeven hoeveel dagen reizen het is zal ik het al niet 100% vertrouwen
Oud 09-02-2004, 21:47
lucy48
lucy48 is offline
Dat dacht ik dus ook ja, maar na nog even zoeken stond het toch wel op de website.
Een tiendaagse reis betekent zeven overnachtingen
Oud 09-02-2004, 21:54
Verwijderd
ik heb heel veel ervaring met solmartours.

Ik kan dr veel over zeggen maar het is super

goede service, goedkope hotels, goede informatie, altijd hulp op vakantiebestemming, leuke mensen, aardige chauffeurs.

en ja het is ff 24 uur met de bus heen en terug. maaja je slaapt er 6, tussendoor stops, de nieuwste films worden vertoond, als je wakker wordt ben je al weer in spanje

Ik zou zeggen doen ----> een echte aanrader, ik ben heel tevreden

anniemoppie
Oud 09-02-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 09-02-2004 @ 22:41:
ligt eraan waarnaartoe, in de reisgids staat meestal wel hoeveel dagen reizen het is.

heb verder geen ervaringen met Solmar tours maar als ze al niet aangeven hoeveel dagen reizen het is zal ik het al niet 100% vertrouwen
het is heen 24 uur en terug ook 24 uur. maar das dan naar benidorm. salou ben je in 22 uur

www.solmar.nl

moet je eens kijken, staat alles op
Oud 10-02-2004, 12:01
Verwijderd
Vorig jaar ben ik met Solmar Tours naar Malgrat de Mar geweest en ik vond het heel goed! Ze zijn ontzettend leuk, vooral de chauffeurs, oh wat heb ik veel gelachen in de bus zeg!!
Ook geven ze goede informatie.
Het enige nadeel dat ik had, was dat we in een nieuwe touringcar zaten.. We stonden daardoor de heenreis 3,5 uur langs de kant van de weg en de stoelen konden niet in ligstand. Erg kut was dat, maar verder heb ik een top vakantie gehad!!
Oud 26-02-2004, 20:32
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Wij gaan (als we met de bus gaan, dat is tot nu toe 6 keer geloof ik) altijd met Solmar is echt heeeeeel leuk leuke chaufeurs betrouwbaar en als je naar benidorm rijd heb je van de 10 dagen ongeveer 8.5 dag vakantie (benidorm is volgens mij is dat het verste) maar doen dus!!!
Oud 27-02-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Miss-Blunt schreef op 26-02-2004 @ 21:32:
Wij gaan (als we met de bus gaan, dat is tot nu toe 6 keer geloof ik) altijd met Solmar is echt heeeeeel leuk leuke chaufeurs betrouwbaar en als je naar benidorm rijd heb je van de 10 dagen ongeveer 8.5 dag vakantie (benidorm is volgens mij is dat het verste) maar doen dus!!!
benidorm is het verste ja,, maar het scheelt maar 3 uur met salou ofzo dus dat valt nog wel mee. alleen is het weer daar veel beter.
Advertentie

Regels voor berichten