Advertentie | |
|
![]() |
|
Particulier bij de VGZ (wel met alles erop en eraan, ben voor werkelijk alles verzekerd wat je je maar kan indenken)
Betaal iets van 65 euro per maand... maar jah daar heb je dan ook wat voor. Ik neem liever het zekere voor het onzekere en dat beetje extra geld wat je daarmee kwijt bent...kan je een hoop ellende besparen denk ik maar zo.
|
Ik zit bij Agis en betaal 42 euro nogwat. Dat is inclusief extra tandartsverzekering, maar wat iamcj ook al zei; je sjouwt er veel geld heen en krijgt maar een paar honderd euro terug (225 bij die van mij geloof ik), maar voor mij kan dat net uit omdat ik een slecht gebit heb en veel kosten maak aan vullingen.
||
Citaat:
inclusief tandarts enzo voor 8 euro minder kan de fysio d'r uit, maar aangezien ik die veel bezoek blijft die er in.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook particulier en heb werk. Op mijn loon wordt premie ingehouden terwijl ik infeite diezelfde premie ook betaal aan mijn eigen verzekering. Dus het komt er een beetje op neer dat je tijdens die uren dat je werkt dubbel je verzekering betaalt. En dat extra geld kan je (Gedeeltelijk) terugkrijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou er snel bij zijn want je moet betalen voor de periode dat je niet verzekerd was en ook niet werkte. Ik heb een particuliere studentenverzekering en die kost me 51,50 per maand. Ik ga deze proberen om te laten zetten in een ziekenfondsverzekering, aangezien ik alweer een tijdje werk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
autos keuze ebbing | 23 | 24-04-2008 01:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Kostgeld Dark Phoenix | 52 | 08-04-2008 22:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Zorgtoeslag (& basisverzekering)? Verwijderd | 500 | 25-01-2006 08:35 | |
Verkeer & Vervoer |