![]() |
|
M,n vriendin werkt bij www.outlawcity.nl
Een themafeest met altidj hetzelfde thema zeg maar Cowboys, paarden, en noem het maar op. In dr vrije tijd trekt ze veel op met de paarden, en zo goed als al dr vriendinen werken dr ook en zijn ook veel met die paarden bezig in de vrije tijd. Elke week sta ik daar foto's te maken. want dat willen ze graag Van de paarden enzo, als ze aan het rijden zijn en noem het maar op. Nu had ik ze beloofd een websiteje te maken waar ik alle foto's op ga zetten. Zijn die meiden ook weer gelukkig ![]() Ik wou er wel een beetje iets leuks van maken, ben nog niet eens op de helft maar dit is wat ik er tot nu toe van heb kunnen maken. De plek zelf is erg onguur, duister en spannend. Dat moet het teminsten voorstellen ![]() Laat me weten wat je er tot nu toe van vind Mocht je nog suggesties hebben of dergelijke dan laat het maar weten ! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja eigenlijk wel.
Elk paard heeft z,n eigen verzorger/ster. Ze rijden er vaak op enzo en het is dan de bedoeling dat ze hier als je op de naam van dr pony klikken, foto's kunnen bekijken.. Wellicht kunnen ze het ook weer aan vrienden/vriendinnen laten zien. Maar het is eigenlijk alleen bedoelt voor hun. Een soort online fotoalbum, met een leuk hoesje eromheen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik vind 'm wel goed, met name de 'naambordjes' bovenaan. Witte tekst vind ik iets minder persoonlijk. Hoe ziet 't eruit als je de witte tekst een zwarte outline geeft? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
David: misschien kun je iets met een hoefijzer? |
![]() |
|
![]() |
Misschien ben ik de enigste maar dat emmertje vind ik 3 keer niets.. hang er een hoefijzer aan vast.. of gewoon een paard..
maar een emmer,.. =/ Verder vind ik het er leuk uit zien, alleen dat witte van die naambordjes..? kan je dat niet doorzichtg maken misschien.. ik zou graag ook de lay-out zien als je eenmaal op zo'n naam bordje hebt gedrukt.. ben benieuwd hoe je dat gaat doen met dat spinneweb enzo.. (als je hem dán weg haald moet je hem in het begin ook weghalen imo) .. ik draaf door.. Good Job David!
|
Kijk maar eens op www.outlawcity.nl
Dan krijg je een beetje de indruk hoe het er daar uitziet ![]() Niet echt al te lief zeg maar ![]() Wat ik er nog aan wil veranderen is - achtergrond iets minder scherp/aanwezig - spinnewebvervangen - nog iets met de font doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op zich wel mooi, maar wat doet die lelijke waterput daar?!!??! En die kettingen zien er wel erg nieuw uit. Probeer ze eens zo'n oude-foto-look (sepia?) te geven. En bij western denk ik toch meer aan oude schuren (hout!) zoals dit, dit en dit, maar ook aan stoffige mexicaanse dorpjes (cactus!!!) en toch ook wel aan oude uithangborden zoals deze (en een oud pistool zou ook niet mis staan)
ik hoop dat je er wat aan hebt ![]() |
![]() |
|
ik ben zelf een zogeheten 'paardenmeisje' en ik rijd op een 'westernmanege'... dus tsja, erm, whatever.
ik vind het mooi, die donkere kleuren maken het lekker rauw. maar dat Pony... nee, maak daar maar iets anders van, want wij als paardenmeisjes hebben al zo'n soft imago ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 |