Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dan kunnen we wel wat fixen.
|
Verwijderd
|
dit stukje peru's http://www.23punk.com/fichaex_4fridges.htm snap ik niks van. mocht iemand zich geroepen voelen om het te vertalen.. want ik ben out of time.. hallee fijne weekend iedereen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
biografie (zoveel lijkt me duidelijk) 4FRIDGES is een band pegajosa (dat weet ik echt niet) of Skate Punk Rock vanuit Zuidnederland. Het begon allemaal als een project in mei 2000. Leden van metalbands wilden punkrock (aanraken?) in plaats van metal en na 2 concerten werd de band al benoemd als BAND. De leden verlieten de metalbands en richtten zich helemaal op 4fridges and a Microwave, de naam werd later gewoon 4fridges. (remember: ik vertaal vrij) De muziek van 4fridges is geinspireerd door bands als Satanic Surfers, Strung Out en Belvedere maar heeft nog steeds de essentiele metal zoals Iron Maiden in zijn eerste.. (ehh) Deze ingredienten gecombineerd, creeren een mix van pegajosa (heb je m weer) of een mix van punkrock met hardcore, met harmonische riffs en veel metal in verschillende melodieën. 4fridges heeft 2 demo's opgenomen (?) en een promotionele CD. Laatst heeft de band een EP uitgebracht genaamd: ATTACK OF THE IGNORANT BOTOX FILLED SUPERWOMEN EP. Een week in de studio met Tom Voermans (The Jux Juction) als producer en Micha Derks (Facing Down, Reaching Forward) heeft geresulteerd in een EP met 5 nummers. De release van de EP in Holland is 17 April 2004. En 4fridges is te beluisteren. (pff twas spaans trouwens)
|
|