Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 17:01
computergekkie
computergekkie is offline
Wat is de beste Offline-virusscanner?
Oud 17-02-2004, 17:02
grensgeval
grensgeval is offline
voor welk os?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:08
Martin
Martin is offline
Kaspersky
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:22
Verwijderd
Gezond verstand
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:20
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
********** schreef op 17-02-2004 @ 18:22:
Gezond verstand
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:36
freyk
freyk is offline
Citaat:
Gezond verstand
en Google.nl
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:04
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Gezond verstand
Dat is geen antwoord op de vraag van de topicstarter.

De allerbeste off-line virusscanner is ongetwijfeld Norton, maar hij is wel erg duur (als je hem legaal gebruikt).
Ik gebruik zelf Norman (met een licentie van het werk van mn vader) en daar ben ik ook erg tevreden over. Hij is wel een beetje slecht in het repareren van geïnfecteerde bestanden. Op dat gebied is Norton volgens mij beter. Bij Norman zijn de schoongemaakte bestanden vaak niet meer te gebruiken.

Maar als je het allemaal legaal wilt houden en goedkoop dan zou ik voor een on-line virusscanner gaan. Volgens mij is daarover nog ergens een topic te vinden op S&M.

Succes met je zoektocht.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:15
freyk
freyk is offline
Citaat:
********** en Freyk schreven
Gezond verstand en google.nl
Wij beide vinden dus dat de gebruiker de beste virusscanner is.

Ok, programma kunnen virussen verwijderen, maar de gebruiker kan ze als beste voorkomen.

Maar als antwoord op Computergekkie's vraag is norton of mccaffee. Omdat die programma's het meest gebruikt worden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:38
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 18-02-2004 @ 12:04:

De allerbeste off-line virusscanner is ongetwijfeld Norton, maar hij is wel erg duur (als je hem legaal gebruikt).
Ik gebruik zelf Norman (met een licentie van het werk van mn vader) en daar ben ik ook erg tevreden over. Hij is wel een beetje slecht in het repareren van geïnfecteerde bestanden. Op dat gebied is Norton volgens mij beter. Bij Norman zijn de schoongemaakte bestanden vaak niet meer te gebruiken.

Maar als je het allemaal legaal wilt houden en goedkoop dan zou ik voor een on-line virusscanner gaan. Volgens mij is daarover nog ergens een topic te vinden op S&M.

Succes met je zoektocht.
onder het motto van voorkomen is beter dan genezen zijn je hersenen de beste oplossing. Je moet er gewoon voor zorgen dat je geen virus krijgt. Ik heb al ik weet niet hoe lang geen virus gehad.

Kan jij mij eens uitleggen hoe je een virus kan oplopen als je geen vage attatchments opent, niet zomaar zonder na te denken op Ja drukt en als je geen software van kazaa download.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
En waarom dan niet?
Ik scan ook al mij ingekomen crap of dat het verdact is, en daar kan tot nu toe geen virusscanner tegenop..

Ik hoor hem ook niet zeggen dat hij op zoek is naar software..
Ik probeer 'm alleen bewust te maken dat je er veel mer aan hebt door gewoon eens te kijken wat je nu opent..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 23:51
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:

Succes met je zoektocht.
Norton is helemaal niet zo geweldig. De naam klinkt alleen nog geweldig. Norton is zeker niet slecht, maar er zijn genoeg die beter zijn, net zo goed voor minder geld enz. Bovendien belast Norton je systeem (overdreven) zwaar.

Ik gebruik AntiVir. Is gewoon gratis, en virussen herkennen doet ik ook gewoon goed. Veel meer mogelijkheden dan dat heb je niet, maarja heb ik ook niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 22:56
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
********** schreef op 18-02-2004 @ 12:52:
En waarom dan niet?
Ik scan ook al mij ingekomen crap of dat het verdact is, en daar kan tot nu toe geen virusscanner tegenop..

Ik hoor hem ook niet zeggen dat hij op zoek is naar software..
Ik probeer 'm alleen bewust te maken dat je er veel mer aan hebt door gewoon eens te kijken wat je nu opent..
Omdat hij vroeg naar een goede off-line virusscanner, niet of hij er één nodig had.

Misschien heeft hij helemaal geen zin om goed op te letten bij het openen van bestandjes en het downloaden via kazaa.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 19-02-2004 @ 23:56:
Omdat hij vroeg naar een goede off-line virusscanner, niet of hij er één nodig had.

Misschien heeft hij helemaal geen zin om goed op te letten bij het openen van bestandjes en het downloaden via kazaa.
Wat je nu zegt slaat echt werkelijk helemaal nergens op..

Misschien heeft hij ook geen zin software te installeren
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 23:36
Verwijderd
Ik gebruik norton (voor bedrijven corporate edition) en ben er tevreden over... en zo gek zwaar belast hij et systeem niet, maar hij scant gewoon alles wat je opent, elke foto die je opent, elke letter die je typt. en de service is betrouwbaar (heb licensie van me pa's werk) als er wat is je word altijd geholpen.. en Normann schijnt ook wel goed te zijn,

Greet*z
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Nou ik heb laatst een online scanner gebruikt. Die vond een paar bestanden met virussen. Heb ik eens geprobeerd met Norton: hij vindt ze niet eens. Noem je dat nou goed!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:26
flippje
flippje is offline
idd norton loopt er zo overheen, gaat snel, maar slaat ze over... belangrijke virussen delete ie niet...
ga lieve voor AVG antivirus of AntiVir
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 01:59
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
********** schreef op 20-02-2004 @ 00:23:
Wat je nu zegt slaat echt werkelijk helemaal nergens op..

Misschien heeft hij ook geen zin software te installeren
Blijkbaar wel, want hij vraagt om een goede virusscanner.

Offtopic: sorry voor het uppen van een wat ouder topic, had alleen niet door dat er iets bij was gekomen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 02:22
dystopia
dystopia is offline
ClamAV.
Reageren

Regels voor berichten