Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ok, programma kunnen virussen verwijderen, maar de gebruiker kan ze als beste voorkomen. Maar als antwoord op Computergekkie's vraag is norton of mccaffee. Omdat die programma's het meest gebruikt worden. |
![]() |
||
Citaat:
Kan jij mij eens uitleggen hoe je een virus kan oplopen als je geen vage attatchments opent, niet zomaar zonder na te denken op Ja drukt en als je geen software van kazaa download. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik scan ook al mij ingekomen crap of dat het verdact is, en daar kan tot nu toe geen virusscanner tegenop.. Ik hoor hem ook niet zeggen dat hij op zoek is naar software.. Ik probeer 'm alleen bewust te maken dat je er veel mer aan hebt door gewoon eens te kijken wat je nu opent.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik AntiVir. Is gewoon gratis, en virussen herkennen doet ik ook gewoon goed. Veel meer mogelijkheden dan dat heb je niet, maarja heb ik ook niet nodig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien heeft hij helemaal geen zin om goed op te letten bij het openen van bestandjes en het downloaden via kazaa. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heeft hij ook geen zin software te installeren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik norton (voor bedrijven corporate edition) en ben er tevreden over... en zo gek zwaar belast hij et systeem niet, maar hij scant gewoon alles wat je opent, elke foto die je opent, elke letter die je typt. en de service is betrouwbaar (heb licensie van me pa's werk) als er wat is je word altijd geholpen.. en Normann schijnt ook wel goed te zijn,
Greet*z |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: sorry voor het uppen van een wat ouder topic, had alleen niet door dat er iets bij was gekomen |
![]() |
|
|