Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 19:15
dingokoning
dingokoning is offline
eey

de laatste paar weken hoor ik een constant gekraak uit mijn boxen/headset, het ligt niet aan de boxen omdat ik hetzelfde hoor uit mijn headset en oordopjes. Ik weet niet waar het aan ligt maar als ik bijv een film kijk of muziek luister hoor ik (veelal) bij de middel en hoge tonen een irritant gekraak alsof iemand een chipszak aan het verkrachten is . Ik heb een onboard geluidskaart maar ik had dit probleem een maand a anderhalf maand niet ik vind het hooguit irritant, ik weet dat het een oude pc is maar dat het geluid opeens gaat focken

het is een p3 256 ram met gef 2 mx 200 32 mb ik heb nog wel laatst nieuwe driver voor mn onboard geluidskaart ged/l maar ik weet niet of het wel daaraan ligt bij apparaatbeheer staat dat het een Creative AudioPCI is. Heb ik misschien verkeerde codecs ? of ligt het tog aan de driver? en zoja welke moet ik dan d/l want die creative site is ook niet echt duidelijk welke driver ik moet hebben
Oud 29-02-2004, 19:23
Verwijderd
kheb et ook sinds een paar dagen, maar alleen als ik em beetje hard zet, zowel op me 4.1 setje als op mijn versterker (dus alle 2 mijn kaarten SB Live! en AC'97 onboard) en ik heb een Celeron 800mHz (oveclockt tot 960) maar ik kan het probleem ook niet vinden kvin et ook raar.. 2 bad, moet ik maar weer me RW-tjes gaan zoeken om op cd te zetten

Greet*z
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten