Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 18:45
jos 666
jos 666 is offline
na een 2tal maand ...
ik zie haar nog graag maar die zinnetjes als 'ik hou van je ' en kusje hier kusje daar (nee niet daar waar velen nu denken)
en elke avond telefoneren beginnen routine te worden , Op welke origieneele manier kan je je gevoelens nog tonen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 18:53
Balance
Balance is offline
als 'ik hou van je' al routine begint te worden dan klopt d'r volgens mij echt iets niet.
Je moet dingen alleen zeggen als je ze meent en niet omdat de ander het misschien graag hoort. En op het moment dat je iets écht meent en het tegen die ander zegt, dan zal het altijd speciaal zijn en wordt het nooit routine.
Oud 29-02-2004, 19:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik zit ff te denken maar mijn vriend en ik hebben nu al anderhalf jaar en ik kwijl nog steeds weg als ik een lief smsje van hem krijg of als hij me hier en daar kusjes geeft...

Het lijkt alsof jou relatie een sleur wordt..... En ja, ik zit niet graag in een sleur, jij wel?
Oud 29-02-2004, 19:18
ironflower
ironflower is offline
Er zijn echt hele leuke kaartjes tegenwoordig, grappige, lieve, leuke, verliefde, etc etc

Stuur zomaar af en toe een kaartje met een leuke lieve tekst

Mijn vriend en ik deden dat wel eens, en was altijd leuk om dan opeens post te hebben!
Oud 29-02-2004, 20:02
Coral
Coral is offline
Je hebt van die kaartjes ten grote van een pinpas met hele schattige tekstjes. Kun je verstoppen onder haar kussen of ergens anders.. Is lief

Maar euh, te vaak ' ik hou van je' zeggen is nie best. Waarom zeg je het zo vaak joh! ' Ik hou van je' mag nooit, maar dan ook noooit routine worden!!!! Dat soort dingen zeg je imho op speciale momenten en als je het echt meent. Zodat zij op zulke momenten ook een speciaal gevoel krijgt En ook niet 'verwacht' dat je zoiets speciaals gaat zeggen.
Oud 29-02-2004, 20:56
Jones
volgens mij heb je een paar stadia in je relatie overgeslagen als je na 2 maanden het gevoel hebt dat je "ik hou van je" al zo vaak heb gezegd. Sleur doorbreken kan zoals hierboven ook al werd gezegd. Als je verliefd bent dan is het toch niet zo moeilijk om iets te verzinnen? En andersom, als je verliefd bent dan is iets kleins vaak al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:02
Verwijderd
Persoonlijk vind ik een onverwacht bloemetje altijd leuk ZO van: hij heeft aan mij gedacht en heeft dat speciaal voor mij meegenomen (natuurlijk ook geen routine van maken ).

Maar na 2 maanden al in een ik hou van je-routine zitten. Dat klopt toch niet bepaald...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten