Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 12:44
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
Yo mensen,

Ik ben van plan een hardeschijf* te gaan kopen maar ik weet nu niet of mijn voeding hiervoor genoeg is:
Mijn voeding is 300watt

Me pc specificaties:
MSI Moederbord
AMD Athlon 2500+
Geforce GTS
256 mb ram
40 gig HD
CD rom speler (dus geen brander/dvdspeler..)

Ik wil graag jullie mening horen hierover, en misschien weten jullie een website waar ik dit kan testen of waar hierover uitgebreide informatie te halen valt.

* maakt het uit hoe groot die nieuwe hd moet zijn, ik bedoel gebruikt een hd met grotere capaciteit meer voeding?

Alvast bedankt,
AlienX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 13:01
Verwijderd
jah is sterk genoeg, in mijn pc hange 2 hd's 1 cd'rom speler 1 writer, en 2 netwerkkaarten agp kaart.. tvkaart, en hij doet et gewoon nog goed, ook een 300watt voeding. dus, kan gewoon

greet*z
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:05
Verwijderd
Mwoah, dat zal allemaal wel loslopen, helemaal wanneer je een A-merk voeding hebt (lees: Enermax, Antec, A-Open).
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:10
Verwijderd
ik heb maxpower, doet het vooralsnog goed. mijn vorige had het begeven maarjah was ook maar 200 watt als het niet minder was
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 29-02-2004 @ 14:05:
Mwoah, dat zal allemaal wel loslopen, helemaal wanneer je een A-merk voeding hebt (lees: Enermax, Antec, A-Open).
Zelfs met een cheap-ass voeding trek je dat wel..
Wat hij heeft is echt niks..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:54
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
Citaat:
********** schreef op 29-02-2004 @ 14:41:
Zelfs met een cheap-ass voeding trek je dat wel..
Wat hij heeft is echt niks..
Het maakt toch niet uit hoe die nieuwe HD zal zijn, ik bedoel ik ben van plan om Maxtor harddisk 200GB 8MB Cache te gaan kopen, zal dat zeg maar meer voeding nodig hebben dan een andere variant?

By the way thx voor alle reacties
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:07
Verwijderd
khad die schijf ook
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AlienX_NL_ schreef op 29-02-2004 @ 14:54:
Het maakt toch niet uit hoe die nieuwe HD zal zijn, ik bedoel ik ben van plan om Maxtor harddisk 200GB 8MB Cache te gaan kopen, zal dat zeg maar meer voeding nodig hebben dan een andere variant?

Je hebt vrijwel niets in die PC zitten, dat harde schijfje zal echt niks uitmaken!
Oud 29-02-2004, 15:15
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 29-02-2004 @ 14:05:
Ik heb z'n aurora zijn die ook wel goed?Met z'n extra fan heb ik me gekocht!
Oud 29-02-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
AlienX_NL_ schreef op 29-02-2004 @ 14:54:

Ik heb aan een cheap-ass voeding (chieftec) 3 hdd's, 2 cd' roms + alle usual stuff hangen...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:05
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
Thx mensen!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Koop ajb geen 200GB HDD, maar houdt het fijntjes op een HDD met maximaal 2 platters.

Ik raad een Hitachi 7K250 160GB aan.
Oud 29-02-2004, 19:30
Verwijderd
Waarom dan..!? zijn ze zo slecht? ik heb de mijne toen omgeruild om dat ik er niks aan had, kheb nu een 80 gig schijf. 200 gig is toch niks mis mee?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Enlightenment, hoe kun je zien hoeveel platters een HDD heeft? Ik ben best tevreden met mijn 2x 250 GB harddisks... Zie het probleem niet zo.

Moet ze (helaas) wel weer doorsturen, maar wil er misschien ook nog wel een paar voor thuis kopen. Als ik bij 160 moet blijven van jou ( ) kan ik maar een gering aantal kopen...
Reageren

Regels voor berichten