Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verjaag muizen, ratten en insecten. Zonder vergif of vallen.
Het simpele middel tegen plaaggeesten: ultrasoon Maak uw huis vrij van muizen, ratten, muggen en motten-voor altijd. Dit kleine apparaat jaagt die lastige bezoekers weg , zonder gif of val. De methode is ultrasoon geluid, een modern hulp- middel in de strijd tegen lastige knagers en insecten. Alleen de stekker in het stopkontact steken. De twee luidsprekers produceren extreem hoge tonen (30.000 tot 65000hz). Voor het menselijk gehoor onhoorbaar, voor de muis echter een dreigend geluid. Ook van vliegen of mieren zult u geen last meer hebben. Opdat het ongedierte niet immuun wordt, wisselt steeds de frequentie van het geluid. Geschikt voor ruimtes tot wel 470 m2. De 'verjager' werkt geheel reukvrij zonder chemicaliën. Ongevaarlijk voor kinderen en huisdieren Afm. 12 bij 10 bij 7cm. Met aansluiting voor het stopcontact en met TÜV-gecontroleerde veiligheid. 2 jaar garantie. Ultrasoon helpt u de strijd tegen ongewenste huisgenoten te winnen. Muizen- en insectenverjager: F79,90 http://www.wildstar.nl/sound.html |
![]() |
|
die muisvriendelijke val gewoon op een hele zichtaber plek plaatsen dat je niet vergeet te kijken... op het aanrecht ofzo (muis moet er natuurlijk wel bijkunnen
![]()
||
Citaat:
onze slang was pas geleden ontsnapt en ik had hem pas na een maand terrug. en ik maar hopen dat er muizen rond liepen in ons huis. jullie zijn gezegend zou ik zo zeggen ![]() anders laat ik mij slang wel "ontsnappen" bij jullie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het is bewezen dat die ultrasoon dingen niet werken. verder over die emmer: da's een goed idee, maar die emmer moet wel zo diep mogenlijk zijn er er niet iets tegenaanstaan als een tak of een trapje (stapels boeken ofzo) zodat ze erbij kunnen. het voedsel moet sterk ruiken. kaas en banaan zijn vrij sterk (voor muizen dan)
||
Citaat:
|
Als je die muizen weg wilt krijgen en je bent een echte dierenvriend dan heb je een probleem denk ik. Je moet wel harde maatregelen nemen om die beesten weg te krijgen, anders blijven ze terugkomen. Ze vinden jouw huis blijkbaar leuk om te wonen
![]() |
![]() |
|
Als jouw huis er niet had gestaan had een kat er misschien bij gekunt, dus had die muis nooit bestaan. Een muisje minder geeft echt niet hoor, er gaan op elk moment van de dag muizen dood, dat is nu eenmaal de natuur.
![]() Maar als ik het me goed kan herinineren kun je diervriendelijke vallen kopen, eentje met zo'n deurtje erin waar die in kan en er niet meer uit. Het is wat prijzig, maar je kunt op een diervriendelijke manier de muis vangen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Earthlings TechXP | 52 | 10-10-2006 12:59 | |
Flora & Fauna |
Mollenklemmen, toegestaan? 0oFZo0 | 70 | 31-10-2005 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Muis in huis Anneee | 26 | 28-08-2004 16:34 | |