Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2004, 19:27
Periodiek
Periodiek is offline
Heeft er iemand tips voor het maken van een bom?

Bijvoorbeeld: jodium-kristallen met ammoniak wordt een slaggevoelig poeder.
Of dierlijk vet met NaOH wordt omgezet in zeep en nitro-glycerine (waarmee je dus dynamiet kan maken).

Als iemand ideeën heeft; post ze, want ik heb al overal gezocht om dit soort dingen te maken. Het is trouwens niet om schade aan te richten, alleen voor de leuk zegmaar
Oud 04-03-2004, 21:49
Proxima
Proxima is offline
Zijn jullie nu helemaal gek geworden?????????? Ararchist cookbooks zijn regelrechte zelfmoord/-verminking handleidingen.
Die ideeën die erachter schuilen zijn zelfs nog erger dan dat!

Er klopt meestal geen zak van en het is gewoon L E V E N S G E A A R L I J K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hou u er niet mee bezig als je graag nog al je vingers wilt hebben om hier te kunnen typen! Haal je informatie van betrouwbare bronnen, zoals specefieke boeken en betrouwbare forums.

Geloof me, ik weet waarover ik praat. Ik weet wat in die cookbooks staat en dat deugt niet en is niet wetenschappelijk ondersteunt. Het is vaak uitgevonden door domme terroristen die toevallig 2 dingen bij elkaar gekapt hebben en zagen dat het toevallig ontplofte. Hoe onstabiel die stoffen zijn staat er niet bij.

Alle ongevallen die zo op het nieuws en in de kranten komen zijn te "danken"aan die dingen die in zo cookbooks staan.

Zo van die toestanden geven de hobby 'scheikunde'een slechte naam.
Oud 04-03-2004, 22:02
ekki
ekki is offline
Dit is hier niet toegestaan, ik heb de posts verwijderd (behalve de laatste, die vond ik wel goed ).

Regels voor berichten