Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier kijk op deze link het is een thread op het officiele Starwars forum over hoe die misschien gaat heten.
http://forums.starwars.com/thread.js...1&thread=38171 En er komt een nieuwe badguy in Episode III genaamd General Grievous! Hier een stukje dat over hem gaat uit één of ander boek: I should have killed him! Boba thought angrily. Now he's betrayed me again! He began to ease himself from the shadows. One hand remained firmly on his blaster. The other was on his belt, ready to draw whatever weapon he might need. But as Boba looked up, he realized he'd be needing all of them. Because into the room strode the most terrible, vicious figure he had ever seen. Its head nearly touched the ceiling -- a head composed of interlocking bands of an alloy he'd never seen before. A pale, cowled robe cloaked its body. Through its folds Boba glimpsed its true form: gleaming metallic limbs, six-fingered hands like robotic claws. When it turned its head, searching, Boba saw its eyes. Golden reptilian eyes, the pupil a black slash, set within blood-colored sockets. Even Mazariyan's tentacles seemed to sense his awful threat. They retracted into the heart, like a carnivorous snail into its shell, waiting. Boba's blood froze. Suddenly, and with horrible certainty, he knew he was looking upon the most powerful, most lethal threat he had ever faced. The terrifying general of the droid army -- Grievous! Als ik alle geruchten en berichten hoor denk ik dat het een heel goeie film word. Misschien de beste van de hele saga! (Maar dat lijkt me heel moeilijk) Gremlin
|
Ik heb ooit alledrie de eerste starwarsfilms (deel 4, 5 en 6 dus) achter elkaar gekeken, en ik heb 9 uur lang alleen maar zitten hopen dat het over een paar minuten wel een goeie film zou worden. Ik houd er niet van en vind het ook zwaar overgewaardeerd. Die nieuwe delen heb ik ook gezien (omdat mijn broertje ze wel leuk vind), deel 2 vond ik wel gaan, deel 1 vond ik ook niks. Ik zou deel 2 trouwens niet nog een keer willen zien, ik vond eigenlijk alleen anakin en die scene waarin alle jedi gingen vechten goed.
|
Lucasfilm heeft gisteren de releasedatum van Star Wars: Episode III bekendgemaakt. Op donderdag 19 mei 2005 schittert het derde en laatste deel van de wereldberoemde science fiction-filmreeks in de Amerikaanse en Canadese bioscopen. Volgens Lucasfilm is deze datum nagenoeg over heel de wereld hetzelfde.
In Japan wordt Episode III echter pas in juli gereleased. Juli is namelijk de traditionele maand voor de Star Wars-premières in Japan. Binnen niet al te lange tijd worden de exacte data voor Japan en de rest van de wereld op de officiële website bekendgemaakt. Star Wars: Episode III is de vooralsnog ontbrekende link tussen Episode II: Attack of the Clones en de originele Star Wars uit 1977. In de film staat de langzame val van Anakin naar de 'Dark Side' centraal. Op de achtergrond zien we hoe een einde komt aan de Jedi's, hoe de relatie tussen Anakin en Obi Wan verslechtert en wat er gebeurt tussen Anakin en Padmé. De meeste opnames voor de film zijn vorig jaar afgerond. Enkele acteurs keren nog terug voor een paar 'pickups'. Verder wordt er nog bijna een jaar gewerkt aan de vele special effects. bron: http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1629
|
Lucas regisseert en schrijft weer, heb er dus niet zo heel veel vertrouwen in. Hoewel het thematisch wel interessanter is dan de vorige delen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovenste foto uit A New Hope. Onderste Episode 3??? Ook zijn er nog veel dingen die moeten gebeuren ,zoals hoe zal de transformatie van Anakin naar Darth Vader eruit gaan zien? En hoe zal Darth Tyranus (Christopher Lee) aan zijn eind komen? Wat gebeurt er met Padmé? Welk incident luid het eind van de Republiek in en het begin van het Rijk? Er staat nog zo veel te gebeuren, ik denk dat het de langste Starwars film ooit gaat worden. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 10:48. |
![]() |
|
Kuch, die bovenste is Peter Cushing hij is al jaren geleden gestorven aan kanker. Hij was vooral bekent door zijn Hammer Horror producties.
En de onderste zou de zelfde acteur moeten zijn als die wat in Buffy The Vampier Slayer Spike speelt. Ik weet niet of dit waar is hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: iemand was me al voor. Ik denk trouwens niet dat dat James Marsters (Spike uit Buffy) is. Ik lees trouwens net dat Rick McCallum, de producer van alle Star Wars episodes, heeft gezegd niet Tarkin, of andere 'crossover' personages zoals Chewbacca, te gebruiken in Episode III. Alleen R2D2 en C3PO zijn van de oude garde. Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 21:49. |
![]() |
|
Het lijkt me niet logisch want ze zijn op de origenele Starwars website en ook in tijdschriften al lang hiermee bezig. En hoe kan er een Episode III komen zonder Tarkin? Trouwens in Episode II zie je de Death Star al, de Death Star is door Tarkin HIMSELF gemaakt en de blauwdrukken (te zien in E2) zijn ook door hem gemaakt. Dus hij moet er wel in voorkomen.
P.S. Darth Vader is ook uit de oude garde en Emperor Palpatine ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het meervoud van Jedi is Jedi. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn bron (ik claim niet dat deze 100% betrouwbaar is): http://forums.starwars.com/thread.js...9&thread=56136 Deze bron beweert echter dat Chewbacca wel degelijk voor gaat komen...En Tarkin misschien. Aangezien Rick McCallumdit zei in een webchat, is deze bron betrouwbaarder: http://forums.thebothanspy.com/showthread.php?t=5005 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Star Wars te "politiek correct" SwigSwoog | 11 | 25-10-2015 15:44 | |
Games |
Star Wars: Battlefront. Online multiplayer slagveld Jolt | 1 | 07-12-2003 10:26 | |
Films, TV & Radio |
Lord of the Rings/Star Wars Ninja_Nina | 53 | 06-01-2003 13:52 | |
Films, TV & Radio |
Star Wars Trivia Buzzzfuzzz.vs | 41 | 29-08-2002 12:55 |