![]() |
|
Verwijderd
|
In het begin voelde ik hem ook een beetje in me 'drukken' zeg maar, geen pijn ofzo, maar ik voelde hem. Ik ben niet veel later een maatje groter gaan proberen, en daar had ik geen last van. Misschien dat de tampon dus gewoon te klein is? Probeer eens een maatje groter dus
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komt omdat ze zo klein zijn.. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n kleine tampon aardig kan verplaatsen als je behoorlijk ongesteld bent. Probeer anders een normale tampon, dat lukt vast ook wel en die is niet zo "mini-raket-achtig" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja maar het ligt denk ik gewoon aan het formaat. k zal nog wel eens 'normaal' pakken. kijken hoe dat gaat. ![]() btw iedereen bedankt voor de reacties ![]()
|
![]() |
hmm, jaja..
ik vind die tampons maar doodsbenauwd, val er bijna van flauw.. alles gaat duizelen, hitte, zweten, benen worden zwak en boem! Heb het nu meerdere keren geprobeerd, ik weet niet wat het is. Iemand hier ook ervaring mee? Gebruik nu altijd maandverband, maar zou liever de voorkeur geven aan tampons... die bijsluiter zegt wel iets over flauwvallen, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat ik die ziekte heb, heb verder nergens last van. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij denkt dat ik mijn 'angst' moet overwinnen? Gewoon laten zitten en maar hopen dat ik niet knock out ga? Ik ben verder ook geen maagd meer, dus snap niet echt waar ik bang voor ben, er is iets waardoor ik me heel benauwd voel, maar wat?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat TSS (die ziekte die je kan krijgen wanneer je tampons gebruikt) krijg je alleen wanneer je een tampon niet vaak genoeg verwisselt. Een gemiddelde tampon kan je gerust 4 uur laten zitten, lees daarvoor maar eens de bijsluiter. Sommige kunnen zelfs 8 uur blijven zitten zonder dat ze gevaarlijk zijn. En ook betekent het niet dat wanneer je een tampon vergeet te verwisselen, en hij er dus langer dan 8 uur in zit, je meteen TSS krijgt. Wees dus maar niet bang ![]() (Als je het echt wil, lukt het ook echt wel. Als je de noodzaak er niet zo van inziet (omdat je maandverband prettig genoeg vindt) hoef je het natuurlijk niet te doen.) (Oh en, een vol gezogen tampon gaat er makkelijker uit dan een hele droge tampon, als je hem dus wat langer laat zitten, is het verwijderen ook makkelijker en minder onaangenaam.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Website OB |
![]() |