Advertentie | |
|
![]() |
|
emule en overnet om complete cd series binnen te halen.
Ennuh kazaa?? nee, ik haat adware, gebruik dan aub kazaa lite Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 17:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar kan je met die emule echt hele albums binnen halen. dat zou erg makkelijk zijn.. ik vind steeds alles per liedje opzoeken zo irritant, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of kan je er ook andere dingen mee doen, ik heb het alleen als Download proggie.. waar je verder niks mee kan..! |
![]() |
|
Hé menschen, alvast bedankt voor de tips!~!
emule en overnet zijn de programma's waar ik tussen twijfel ![]() Morgen installeer ik 'r één of meerdere (gaat dat samen, meerdere mp3 prog's?) Overigens, zoekt het programma Spybot -search and Destroy ook automatisch naar spyware e.d.? Of dient het telkens handmatig te gebeuren zoals ik tot op heden doe?!
|||
Citaat:
Maar als je de de beide programma's gaat uitproberen, raad ik je eerst emule aan, en dan pas overnet. Ik heb maanden lang genoten van de traagheid van emule (terwijl ik toch genoeg creditpunten enzo had), totdat ik overnet ontdekte (heerlijke snelheid, met de kracht van het ed2k netwerk)! (pm of msn, me maar voor wat persoonlijke uitleg ![]() Maar nu de nieuwe versie van emule gebruik maakt van die nieuwe netwerk, zal ik emule nog eens bekijken. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|