![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan zijn dat als ze normaal altijd alleen klaarkomt door clitorale stimulatie, ze nu klaarkwam door de vaginale stimulatie of door g-plek stimulatie en dat dit anders voelde. Op zich. Maar alleen als ze 't lekker vond. Of de aanloop naar een orgasme.
't Kan ook zijn dat 't een 'nieuw' gevoel was en erg lekker en dat daardoor haar lichaam hevig reageerde, maar ook alleen als ze 't lekker vond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:11. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, bij mij is het dus alleen maar een heel positief teken, al schrok mijn vriend er de eerste keer wel wat van. Soms is het namelijk best heftig ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
geloof me als je haar lichaam laat trillen doe je het meestal goed
ff medisch doen hoor ![]() ik denk dat het zo is doordat het zo lekker is gaan haar zenuwen ongecontroleerde berichten naar de spieren sturen waardoor die zich snel aan- en ontspannen
||
Verwijderd
|
Citaat:
raam stond open ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
klinkt bekend..
heb ik ook wel eens last van. maar eigenlijk alleen bij de eerste paar keren dat ik sex had met m'n vriend. soort van spanning en genot tegelijk.. Door de spanning word je lichaam een beetje stijf als het ware, en daardoor gaan je armen en vingers tintellen. Ik kon dan ook nooit meer mijn vingers bewegen, alles was stijf.... ik vond het ook altijd vreemd... maar ja niets om je zorgen over te maken denk ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is dit? Waarom heb ik dit? Dromenvangertje | 12 | 05-07-2011 14:35 | |
Beleidszaken |
Een centraal "Wat is dit nog waard" topic op Hardware? Koning | 8 | 24-06-2006 10:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is dit toch? Vini-Vidi-Vici | 25 | 26-05-2004 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is dit Edwin uit Kaasstad | 0 | 19-09-2001 15:51 |