Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waz gij niet in Rotterdam maandag 5 mei, bij blaak zo'n vage band met cello-dude aan het beluisteren?
|
This best vette muziek maar ik luisterer niet meer naar... ik gun die gasten mijn geld niet...... die teksten zijn echt ziekelijk... ook niet grappig ofzo.... teminste da nummer van faggot, en bring the pain zijn echt mega rasistisch...... ik bedoel hoe ziek ben je om in je liedje te vertellen dat je negers wil dood schieten ik bedoel hoe diep ben je gezonken......
![]() ![]() ![]() ![]() of zit ik erlangs en heb ik de tekst helemaal verkeerd begrepen?? (this namelijk al eeuwen geleden dat ik ze hoorde...)
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 11:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het eerst maar niks, maar nu ik een ceedeetje van een vriend te leen heb ben ik toch helemaal bekeerd...
Ze zijn een beeetje vreemd maar wel lekker! ![]() Bed of Roses, Bitches, Bring the Pain en Faggot krijgen van mij zowieso een dikke pluim ![]() En om dus maar even op de vragen van de topic-startster terug te komen: Ja, ik luister er naar, vind het geen troep en kan gerust de hele middag een cd van ze op repeat zetten zonder gestoord te worden. MSI heerscht ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
luistertopic Verwijderd | 500 | 19-02-2004 22:35 |