Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk eerlijk gezegd dat je hem best kunt geloven.
Als je stoned bent (iig dat heb ik) denk ik juist heel goed na over dingen enzo en zou ik ook niet zo snel iets zeggen waar ik later spijt van heb, maar praat er nog ff met hem over cause you never know....
|
vraag het hem
als ie het niet meende geef hem een trap in zijn zak leg hem uit dat ie eens wat minder moet blowen omdat ie op deze manier wel degelijk virenden en zijn vriendin zou kunnen kwijtraken raap hem op van de grond en praat het verder uit beetje cru opgeschreven maar je snapt de bedoeling ![]()
|
Erg kut voor je, maar of je hem serieus moet nemen weet ik niet
Mensen die stoned zijn moet je niet vergelijken met zatlappen, je hebt jezelf beter onder controle dan wanneer je te veel gezopen hebt. Maarja, het feit dat hij geeneens nuchter is bij zo'n belangrijke beslissing geeft al blijk dat hij je niet waard is. Fok hem, dump die dude. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou jij zeggen als een van je vriendinnen dit over haar vriendje vertelde? |
![]() |
|
Het zo lullig uitmaken en je niet meer willen zien spreken, wijst denk ik maar op 1 ding sry dat ik het moet zeggen ma denk dat ie iemand anders leuk vind en dat ie je niet meer durft te spreken ofzo omdat ie zich schaamt, maar jah alleen praten kan helpen denk ik tijd zal het leren
|
Vraagje: in dit topic ben je door je vriendje gedumpt die 'stoned' was.
In het topic 'Ben ik in een verkeerd lichaam geboren?' ben je lesbisch. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ergo: Dan ben je dus bi...
Allemaal boeiend, maar als mijn vriendin dit zou doen dan kon ze echt de tyfus krijgen, ook al meende ze het niet. Dat soort "grappen" maak je niet, ook niet als je stoned bent. En als hij het wel meent: Tsja, dan is er niets aan te doen. Je kan proberen hem nog eens te bellen, maar als hij je niet wil spreken... dan houdt het op.. hoe kut ook! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij deze jongen blijkbaar ook niet, want ze krijgt haar antwoord niet en hij doet raar. Dat heb ik ook weleens meegemaakt.. op een gegeven moment moet je dan je eigen antwoorden gaan bedenken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen wilde ik toen nog weten waarom hij zo raar had gedaan, enz. Maar daar heb ik zelf maar verklaringen voor bedacht. Probeer je iig met wat andere dingen bezig te houden. Ga niet achter 'm aanlopen. ![]() Ik vind het trouwens fout van ouders om te zeggen "hij is er niet" als hij er wel is, enz. Tenzij er echt iets ergs met zo'n jongen aan de hand is, of als het om iemand gaat die hem wat aan wil doen. Maar anders dan steun je zo'n jongen als ouders alleen maar in het weglopen voor dingen, het laf zijn, het weigeren om de verantwoordelijkheid van een verklaring op je te nemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien kun je 'm een brief schrijven, of iets waarvan je zeker weet dat hij het krijgt. Dan kun je uitleggen dat je wel recht hebt op een verklaring, na alles wat jullie hebben meegemaakt. Dat hij het best uit mag maken en vrij mag zijn en dat je heus niet 1 of andere stalker bent.. en dat je dus ook niet als een stalker behandeld wilt worden.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt Floris uinten | 6 | 04-02-2017 09:16 | |
Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 19:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De euro dumpen en teruggaan naar de oude munt? Severus | 98 | 20-06-2005 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Lompste manier om iemand te dumpen barbara.inc | 74 | 02-07-2003 23:12 | |
Software & Hardware |
[php] MySQL dump script Orion | 27 | 25-07-2002 19:41 | |
Liefde & Relatie |
gedumpt de goeie fee | 7 | 05-05-2002 13:05 |