Advertentie | |
|
![]() |
|
t is niet uitverkocht.. staat wel op de site, maar bij alle Mid-Town fillialen zijn nog kaartjes beschikbaar zegge ze..
morge nog ff daggie werke en 's avonds uit me plaat..
|
ja ken ja, mja ben der toch niet bij dus maak me er niet druk om...
en voor de geïnteresseerden: Time Table “A Nightmare in Rotterdam” // 28 Februari 2004 -21:00-22:30 DJ Lars -22:30-23:30 DJ Rob & Mc Joe -23:30-00:00 Evil Activities (live) -00:00-01:00 DJ Promo -01:00-02:00 DJ Panic -02:00-02:30 Rotterdam Terror Corps (live) -02:30-03:30 DJ Paul Elstak -03:30-04:30 Endymion -04:30-05:00 Neophyte (live) -05:00-06:00 The Stunned Guys -06:00-07:00 Darkraver Zoals je ziet is Darrien Kelly uit de line-up gevallen. Door een ontsteking aan zijn gehoor is hij niet in staat om te draaien. Hij zal wel aanwezig tijdens het feest om een gezellig feessie te bouwen.
|
haha.. om dat stukje hardcore you pussymotherfuckerz?!
T was zeker wel geslaagd feestje.. mooie decoraties..geen extreem lange wachtrijen.. Goede indeling van de ruimte ..lekkere oldskool hardcore met afwisseling van nieuwe hardcore.. beetje jammer van de boxen alleen.. die konde t niet aan en begonne vroeg al met kraken.. muziek stond ook niet op zn allerhardst. Beetje jammer van die relletjes alleen.. zelf niet bewust meegemaakt gelukkig maar er zijn wel vriende op hun bek geslage.. topavondje verder... lekkere ijsjes ook ![]()
|
Ik kan daar met m'n pet niet bij, maar mensen schijnen het gewoon te accepteren en zelfs leuk te vinden, wanneer Darkraver wederom als een dronkelap een show weggeeft. Je bent artiest, verdomme, gun die mensen dan ook een fatsoenlijke set.
Henk Mul !
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^tja dat is ieder zijn mening he. Ik kan daar persoonlijk erg om lachen, zeker als de muziek echt niet meer klinkt. En dan zien hoe dom ie erbij staat.
Maarja das dan bij 1 dj he, als de alle dj's bezopen zijn en de muziek dus bij iedereen slecht is, dan is het zonde van je geld. |
![]() |
|
duidelijk een hardstyle nummer toch
![]() maar ik denk niet dat t acceptatie is Henk.. tenminste ik persoonlijk vind t vrij vervelend als een dj er niks van bakt..nou heb ik me goed kunnen vermaken op dat moment dus heb ik er vrij weinig last van gehad.. nou vind ik sowieso dat ze beter iemand anders hadde kunnen laten afsluiten maar dat is een ander verhaal. ..ik zou je ff niet kunne vertelle wat t wel is.. maar echte acceptatie niet.. vind namelijk wel dat ie nog zo nuchter moet zijn dat ie nog wel een goede set neer kan zette.. en deze keer was Panic de reddende engel ![]()
||
Citaat:
gewoon vroeg laten draaien, is ie nog wel redelijk nuchter ![]()
|
Ik vond Nightmare redelijk, maar in ieder geval NIET voor herhaling vatbaar.
Kwam om 12 uur binnen en om 1 uur zou ik het liefst naar huis zijn gegaan. Een en al rellen aan de kant waar ik stond. Op zo'n 10 meter afstand gingen wel 50 man op de vuist... Ik dacht dat er muziekliefhebbers zouden komen, maar het volk wat er rondliep was een stel rellende randdebielen. En dat noemen ze dan 'feesten'. Daarentegen was de muziek wel top! * Overigens schijnt het niet overal zo 'rellig' geweest te zijn. Ik stond zeker weer precies aan de verkeerde kant van de zaal ofzo ![]() |
![]() |
|
ik weet bijna wel zeker dat je aan de verkeerd kant hebt gestaan ..(linksvoor zeker) ik heb namelijk geen een rel voorbij zien komen.. en met mij vele andere..
![]() er waren trouwens ook gigantisch veel geruchten over dat er flink gerelt zou gaan worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maja, Afgezien van die rellen in het begin, vond ik het echt wel een top feesie hoor!!! 11 (geloof ik)december is er weer een nachtmerrie in rotterdam.. Ik probeer zeker weer te gaan!!! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore/hardstyle feestje... Wat moet ik verwachten ? Tingolady86 | 27 | 23-11-2007 21:56 | |
Muziek |
deuntjes pipimädchen | 500 | 11-07-2005 19:59 | |
Muziek |
Naar welke aankomende concerten ga jij? Love_Fulfilled | 262 | 23-12-2004 10:31 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |