![]() |
|
![]() |
Weer een tekeningetje van mij, ik heb um getekent voornamelijk met hb. Ik heb er vrij lang over gedaan ennuh het stelt niet echt iets voor ofzo.
Ik zou graag wat commentaar willen zodat ik er wat van kan leren. (Let niet op die 2 pennen, die liggen er omdat hij anders niet mooi scant) ![]() Klik hier voor orginele grote. (540kb) [Dit bericht is aangepast door Enola (03-03-2002).] |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||
![]() |
Dank jullie wel allemaal
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En jij met je wazig, ga eens een ander woordje leren. ![]() Iemand die nog wat toe te voegen heeft? ![]() [Dit bericht is aangepast door Enola (04-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
IDD heel cool, vooral de schaduwen. De bol? eronder, mag wel boller, lijkt mij mooier. Hele blaadje volmaken!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() wel goed doordacht dan, dat die elementen erbij zijn gedaan. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() tsja die bol, daar moet ik nog even mee oefenen want dat wilde gewoon niet lukken en me blaadje houdt 2 regels onder de tekening op dus ik kan geen hele bol maken ![]() Citaat:
Als je dat eenmaal goed bedacht heb is het tekenen van schaduuw heel simpel, tenminste zo zie ik dat... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Een portret tekenen: hoe doe je dat? Verwijderd | 17 | 20-07-2013 19:34 | |
ARTistiek |
Iets wat ik wil delen: D.R | 5 | 04-11-2010 10:50 | |
ARTistiek |
Poging tot "het tekenen/schilderen van..." topic trophus | 4 | 21-04-2008 21:40 | |
ARTistiek |
tekeningen inkleuren Evelientjuh | 40 | 30-06-2003 18:58 | |
ARTistiek |
[tekening] empty air qwertyuiop | 11 | 17-05-2003 15:37 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 |