![]() |
|
![]() |
Tis idd best wel onnauwkeurig met zo'n weegschaal, maar t geeft in ieder geval een heel ongeveer beeld! Je kan in iedergeval zien dat jij heel weinig vet hebt!
Voor je buikspieren.....de bekende buikspieroefeningen, je kan ook je benen schuin naast je leggen en dan naar voren buigen dan train je je schuine buikspieren
|
Nou nee als je een topsporter bent bij sprinten weeg je al snel boven de 88 kg en ze zijn meestal klein in de lengte.
Dan staat er op dat stomme ding 18 % vet en een sprinter heeft normaal 6% vet. Die dingen kloppen voor geen meter.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, ik geloof ook niet echt in die weegschalen. |
![]() |
|
Waarom zit iedereen te reageren op die stomme weegschaal als hij alleen maar wil weten hoe die een sixpack wil creeeren?
![]() Ik zou gaan fitnessen, en dan al je buikspieren trainen. Ik zou er bij de sportschool zelf ff naar vragen. Je kunt ook gewoon zelg buikspieroefeningen doen; sit-ups, simpel. Schuine si-ups, waar je met je rechterelleboog naar je linkerknie gaat en hetzelfde aan de andere kant. En wat helemaal goed is voor al je buikspieren, maar wel SUPER zwaar (als je het goed oet tenminste) de 'beachkiller' zo werd ie bij onze training genoemd. Even voor de duidelijkheid: de gehele oefening blijf je met je voeten en je schouders van de grond. Je ligt op je rug, en begint met het knipmes (je benen tegelijk in de lucht en je tenen aan proberen te raken) meteen daarna trek je je knieen in en ga je met je romp richting je knieen, en dan nog 2 schuine buikspier sit-ups. Dit is een hele oefening, en die kun je bijv. 10 keer herhalen, en die hele tijd blijven je schouders en je voeten van de grond!! Kijk maar wat je ermee kunt, anders moet je maar gewoon gaan fitnessen als je perse die sixpack wilt.
|
|