Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ben jij een kei poop wijf zeg, het irriteert me al een tijdje dat jij altijd denkt dat jij 'op en top' trendy bent, maar weetje, trendy zijn is ook niet alles. Je moet een EIGEN stijl hebben, jij loopt nog altijd achter de feiten aan. Wat ben jij dan toch stoer! Ookal ben jij mjisschien iets eerder dan anderen met trends, JIJ loopt ze ook nog steeds achterna. Dus ga niet lopen te popen dat jij gods stoer bent enalles, want dat ben je echt niet. Ga eerst maar eens een eigen stijl creeren, en eigen trends setten ipv na-apen wat op de catwalk loopt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ongeveer 75% denkt dat... Hier op LS is echt zo'n groepje die denkt dat ze alles zijn.. |
![]() |
|
Of onder een spijkerbroek.
![]() Of onder een rokje. Dus: test maar even uit wat leuk staat, ik weet het zo niet want ik zie hier eigenlijk nooit mensen lopen met afzaklaarzen (of ik let er niet op of die dingen zijn nog niet ontdekt in Drenthe ![]()
|
Verwijderd
|
ik zie ze best veel, ik vind ze wel leuk opzich maar het is al weer bijna lente dan is dat weer zo warm. en ik heb net puntlaarsen gekocht. maar onder een rok en spijkerbroek staat het erg leuk.
@devina flor, tja in drenthe zie je het mss minder maar in amsterdam en utrecht wel veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij vraagt een mening van andere, toevallig zijn die dan wel niet degene waar jij op hoopte.. Dat betekend niet automatisch dat het lullig is.. |
![]() |
|
een colbertje in dezelfde kleur en daaronder gewoon een beetje spijkerbroek ofzo, leuk shirtje, klaar! rok is leuk, als je de hele afzaklaarzen wil laten zien. of je doet je broek in je laarzen, of je vouwt je broek een stuk op. (ik zeg niet dat ik dit allemaal mooi vindt, maarja.. zijn opties.)
|
![]() |
||
Citaat:
Oooeeh! Laten we met zijn allen uniek gaan zijn! Dan is iedereen anders dan de rest! Niemand lijkt op de meerderheid! Iedereen een eigen stijl, die NIEMAND anders heeft! Goed plan! proef het sarcasme
|
ik vind het zooo lachwekkend hoe sommige zich hier zoo goed voelen..
wahaha.. en menen dat ze heeel wat zijn en nogal steel0w zijn enzo.. als ik me wil amuseren kom ik hier altijd ff kijken naar die mensen die zich zo ronduit voor lul zetten ![]()
||
Citaat:
ik heb t nogal gehad met dat trieste gedrag van je, val mij niet met je psychoses lastig, maak er werk van , pleeg zelfmoord ofzo..Als ik kusjes wil geven doe ik dat ook. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zou moeten doen wat ze zelf leuk vind, en schijt hebben aan anderen.. Maarja, zo te zien heeft ze dat niet teminste, dat neem ik aan. En het is ook erg moeilijk om te dragen wat jezelf leuk vind als mensen veel commentaar leveren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |