Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 15:47
Mr T
Mr T is offline
Een vriend van mij heeft een gilera runner dd uit 1999 die hij graag wilt verkopen. Er zit pas een nieuwe cilinder, krukas, achterband en cabarateur met nieuwe choke op (500 kilometer).

De cilinder is 70cc, de cabarateur 17,5 mm, dat samen met een technigas uitlaat laat hem 95 op de teller lopen, hij is zo afgesteld dat is in een keer doortrekt.

Vraagprijs = 550€!

Hij is zo goedkoop omdat hij het om de een of andere rede niet doet, de cilinder is nog helemaal goed, heb ik naar laten kijken.

Wat ik er verder nog over kan zeggen is dat er nieuwe remschoentjes in moeten, verder is ie helemaal in orde.

Je kunt hier reageren of even mailen naar bennienijman@hotmail.com
Oud 04-03-2004, 17:37
Verwijderd
Voor een scooter die het niet doet vind ik het anders behoorlijk duur :X
Oud 04-03-2004, 21:14
Mr T
Mr T is offline
Ik weet dat ie het altijd gedaan heeft, maar hij weet zo 1-2-3 niet wat er mis is en is ook niet echt het type om dat uit te willen/kunnen zoeken
Oud 06-03-2004, 15:00
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
foto?
Oud 06-03-2004, 18:25
Entheos
Entheos is offline
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 04-03-2004 @ 16:47:
Een vriend van mij heeft een gilera runner dd uit 1999 die hij graag wilt verkopen. Er zit pas een nieuwe cilinder, krukas, achterband en cabarateur met nieuwe choke op (500 kilometer).

De cilinder is 70cc, de cabarateur 17,5 mm, dat samen met een technigas uitlaat laat hem 95 op de teller lopen, hij is zo afgesteld dat is in een keer doortrekt.

Vraagprijs = 550€!

Hij is zo goedkoop omdat hij het om de een of andere rede niet doet, de cilinder is nog helemaal goed, heb ik naar laten kijken.

Wat ik er verder nog over kan zeggen is dat er nieuwe remschoentjes in moeten, verder is ie helemaal in orde.

Je kunt hier reageren of even mailen naar bennienijman@hotmail.com
Inderdaad best stevige prijs voor een scooter die het niet doet.. maar oke, misschien heb ik wel interesse! Wat voor cilinder zit er op? zit er ook een andere vario op? hoe is de staat daarvan?

Vonkt ie nog wel? m.a.w.: doet de ontsteking het nog?

Ik zou graag ff foto's zien!
Oud 07-03-2004, 11:54
Mr T
Mr T is offline
ik denk dat jullie voor foto's en vragen even moeten mailen naar bennienijman@hotmail.com, want dat ding is van hem en hij weet er veeel meer vanaf dan ik. Bedankt voor de interesse iig

Regels voor berichten