Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2009, 12:26
Asmooh
Asmooh is offline
Ik vroeg me af,
stel je zit op school of een groot gezin en je gaat naar de ikea.
Kun je hotdog kopen en onbeperkt drinken bij vullen.
Handig als je er bent of voor studenten.

Maar wie van hier doet het ook werkelijk?
Ik wist het eerst geen eens, tot een vriend zei van.. zullen we langs de ikea gaan.
Want daar kun je onbeperkt drinken bij vullen.

Vraag : wie gaat hier naar de ikea om te eten, in plaats van de shoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2009, 12:52
coopergirl
coopergirl is offline
Ik zeker niet Nu zit er hier ook geen ikea in de buurt (wordt aan gewerkt), en daarnaast vind ik het eten van Ikea niet bijzonder lekker. Af en toe plannen we een Ikea-dag (verhuizing, interieur aanpassen en zo), waardoor ik/ we een happie eten in het restaurant. Wat betreft het hervullen van je beker: dat wist ik. Ik hervul 'm 1 keer, dan ben ik wel uitgebubbeld

Ik heb overigens een hekel aan kinderen, en die kom je er regelmatig in grote getalen tegen (waarom?!), dus dat bederft het Ikea-eet&drink-plezier ook aanmerkelijk!
Oud 09-01-2009, 13:22
Kommunist
Kommunist is offline
ik wist het ook wel, ging laatst met een vriendin, meerdere keren ons ijshoorntje vullen
maar ja dat doe je een paar keer en dan heb je gewoon genoeg, ik denk niet dat mensen 100 keer cola gaan bijvullen oid

ik denk dat ze het bewust zo hebben gedaan, omdat mensen het hele goede service vinden en er toch maar beperkt gebruik van maken.
ik ben btw nooit alleen voor het eten naar ikea gegaan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 13:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik naar de Ikea ga, ga ik echt om te kijken voor meubels of accessoires en deze eventueel te kopen. Ik heb 1 keer bij de Ikea gegeten, en dat was omdat we een kortingsbon hadden en er op tijd aan dachten om deze mee te nemen. Ik vond (mijn ene glas) cola uit de automaat toen vrij waterig.
In Amerika is hervullen heel gewoon. Mensen maken er daar ook geen 'misbruik' van, zoals zoveel "zuinige Nederlanders" wel zullen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 21:25
Verwijderd
Ja ik ken zulke studenten wel en die ervaren de ikea als haute-cuisine. Ik vind het een beetje ziekenhuisvoedsel en als ik water met colasmaak wil ga ik wel naar de macdonalds.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 23:08
Miracle
Miracle is offline
Vergeleken met de anderen hier eet ik wel regelmatig bij IKEA, hij is dan ook maar 10 minuten fietsen van mijn huis. Het is niet dat ik er naar toe ga om te eten, maar als ik heel lang aan het shoppen ben en honger krijg dan koop ik wel wat. Eigenlijk vind ik het wel heel gezellig om daar te eten, dus ik ontbijt/lunch/diner daar toch wel 1x per jaar.

Navullen doe ik eigenlijk nauwelijks. Na 1 kop/glas heb ik wel genoeg, dus daar laat ik het dan bij. IJsjes mag je officieel niet 'hervullen' trouwens, koffie/thee/fris wel dacht ik.
Oud 11-01-2009, 16:36
Mara
Mara is offline
Alleen als ik er al ben en trek heb, eigenlijk. Drinken hervul ik soms 1x, niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 17:07
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik ben 1 keer naar de Ikea gegaan om te eten, dat was in het eerste jaar van mijn studie met twee gasten die uit principe zelf niet koken. Het voedsel vind ik niet lekker en ik heb ook niets bijgevuld.
Reageren

Regels voor berichten