Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
je moet hem niet verder uitwerken, dan verneuk je het enkel (dat doe ik tenminste altijd) zo laten, ik vind hem precies goed nu!
Misschien zou je m kunnen vergroten en met kleur doen. En nee niet altijd alles hoeft iets voor te stellen, dat is juist het leuke
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zie der een haan die op een boek staat en zichzelf voor zn kop slaat met zn vleugel im
![]() Mja, wat je er verder mee ken doen... mhm bij mij komt et meestal vanzelf (met dat soort fantasiedingetjes iig) dus als ik een streepje neerzet dan komt het vervolg automatisch. dus misschien moet je gewoon ff wat proberen en misschien gaat et uit zichzelf zich wel verder ontwikkelen. je zou het ook wel zo kunnen houden, alleen ik zou het dan vergroten ofzo. tis een beetje priegelig denk nu? ik denk nie dat kleur toevoegen mooi wordt, mja misschien licht, maar te vel wordt niet mooi, tenzij je het echt goed doet met schaduw enzo. verder is ie errug ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door lateralis (03-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Geweldig!
Dit is inderdaad zoiets wat ontstaat wanneer je je potlood zomaar op het papier zet en de inspiratie het laat overnemen... http://www.deartistiekeoutcast.nl/im...radix/tree.jpg Zie je de overeenkomsten? |
![]() |
|
|