Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan valt het idd denk wel mee.
||
Citaat:
![]() ontopic: bij ons was het in de twee gymzalen. De rest van de school moest buiten gymmen, bij de nabijgelegen voetbalclub.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben echt dus een heel grote aula en dan heb je een deur en dan nog een tussenstukje en dan nog een deur, dus je hoort vrijwel niets.. |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons zou het dus onmogelijk zijn, maar ik snap 'm ![]()
|
![]() |
ik weet zeker dat mijn examen biologie op de hoogste verdieping is van mijn school omdat maar 8 mensen examen biologie hebben. Voor de andere examens denk ik dat we dit jaar in de gymzaal moeten zitten, omdat er dit jaar 4 examenklassen havo zijn en 2 examenklassen vwo. erg veel voor onze school. En anders zitten we gewoon in de aula zoals ieder jaar.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan hebben we de bruggers om schoon te maken natuurlijk ![]() T is wel een lekkere plek. Je hoort de bel tenminste ook niet zo snoeihard.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Liever alleen, maar té jong voor alleen wonen Miracle | 24 | 26-07-2003 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |