Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga niet, ik heb andere dingen om m'n tijd mee te verdoen. ![]() |
![]() |
|
Bier voor € 1 !
De deur gaat om 14:00 open en om 14:30 beginnen de bands die dan tot rond 22:00 doorspelen, zodat iedereen vanuit het hele land nog met het openbaar vervoer thuis kan komen. Na de bandavond begint bij Unitas een gewone "disco" avond (breed alternatief) en in de kelder zal punk gedraaid worden. Om misverstanden te voorkomen: iedereen is welkom, dus ook als je nog geen 16 jaar bent! Omdat er geen alcoholische dranken mogen worden geschonken aan bezoekers onder de 16 jaar is moet je je bij twijfel kunnen legitimeren (kopie is niet goed, moet origineel zijn i.v.b. met fraude). Speelschema: 14:30 tot 15:00 - Drop-Out 15:20 tot 15:50 - BLOK1A 16:10 tot 16:50 - The Shaggable Sluts 17:10 tot 17:50 - The Lager louts 18:10 tot 18:50 - The Fart Farmers 19:10 tot 19:50 - The Ugly Faced Idiots 20:10 tot 20:55 - Rawberries 21:15 tot Einde - The Bips Aanwezige distro's: DP or not DP Rebellion Records voor meer info ivm route enz...www.punx.nl en dan gewoon op dat plaatje klikken.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
had ie waarschijnlijk gemaakt omdat ie de hele dag thuis zit, te herstellen van z'n operatie.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @granma: Unitas, wageningen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(ik ga geen geld uitgeven aan 'n punx.nl feestje...)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben zelf ook niet gegaan.. was anders weer 16 pleuro zoveel kwijt aan de trein, + daar nog een X de entree van 8pleuro en eten kopen. Een ietwat te groot kostenplaatje.. vandaar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|