Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 17:13
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Hallo,

Ik zit met een probleem.
Vorige week wou ik regedit openen en toen zij die "dat heb geblokkeerd was door de systeembeheerder". Maar ik heb geen enkeke gebruiker ofzo. En nu wil ik net via het netwerk naar de andere computer en nu lig ik ineens uit me netwerk. Maar via de andere computer kunne ze wel naar mij toe. Ik vind dit erg vaag. Ik kan steeds minder op me eige pc. Ik heb gewoon virusscanner draaien die elke avond draait, zelfde geld voor adware scanner

Weet iemand hoe dit kan??

Stefan

Edit: ik heb Windows 98
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 18:29
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 10-03-2004 @ 18:13:
Hallo,

Ik zit met een probleem.
Vorige week wou ik regedit openen en toen zij die "dat heb geblokkeerd was door de systeembeheerder". Maar ik heb geen enkeke gebruiker ofzo. En nu wil ik net via het netwerk naar de andere computer en nu lig ik ineens uit me netwerk. Maar via de andere computer kunne ze wel naar mij toe. Ik vind dit erg vaag. Ik kan steeds minder op me eige pc. Ik heb gewoon virusscanner draaien die elke avond draait, zelfde geld voor adware scanner

Weet iemand hoe dit kan??

Stefan

Edit: ik heb Windows 98
Geen id hoe et komt.. Maar 98 sux tegenover XP.. Dus kzou xp drop knalle.. Probeer een nieuw account aan te make, en ga met die verder en die andere weg, or summin (LET OP WAT JE WEG GOOIT, NIET JE FILES WEG KNIKKEREN) Als je ff je regestry wil bekijke, down regcleaner als rededit niet meer werkt bij je.

RegCleaner

Misschien zitter iets te kutte dat opstart op de achtergrond, waardoor je regedit et niet doet. Dus probeer regcleaner..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:48
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
ey bedankt. Over het netwerk, ik heb een gebruiker aangemaakt en die vind de andere pc wel. En nog ff online virus gescand en een trojan gevonden maar gelukkig geen actie, misschien was hij ut probleem wel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 19:05
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 10-03-2004 @ 19:48:
ey bedankt. Over het netwerk, ik heb een gebruiker aangemaakt en die vind de andere pc wel. En nog ff online virus gescand en een trojan gevonden maar gelukkig geen actie, misschien was hij ut probleem wel
Ik hoop et voor je..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten