![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon een uurtje voor je naar bed gaat om te gaan slapen rustig doen. Geen tv meer kijken bijvoorbeeld, maar douchen of nog een boek lezen. Daar word je rustiger van en meer ontspannen. Ik weet niet of je veel koffie drinkt op een dag, maar als je dat doet, probeer dat ook te matigen dan en zeker niet meer ná het eten koffie drinken, *iig geen cafeďnehoudende* want daar blijf je ook helder van. Muziek luisteren werkt meestal ook wel, mits je er echt ontzettend naar gaat luisteren. Probeer je er inderdaad niet op te focussen dat je niet slaapt. En als je na anderhalf nog steeds niet slaapt, sja, dan moet je toch op je wekker kijken
![]() Ik weet hoe kut het is om niet te kunnen slapen, want ik heb zelf ontzettend moeite met inslapen. Succes ermee. |
![]() |
|
Ik weet niet of het door jouw ritme komt, maar het mijne is althans helemaal verstoord. In dat geval proberen je ritme weer wat in orde te krijgen door stap voor stap wat vroeger te gaan slapen.
Zelf lukt me dit niet, aangezien ik als ik om 00h in mijn bed kruip, dan nog altijd een uur (of twee) lig te woelen. Ik ben nu vooral op zoek naar de oorzaak om die te kunnen verhelpen en niet enkel de verschijnselen te bestrijden, want op de lange termijn helpt dit dan toch niet meer of wordt je er gewoon afhankelijk van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb nu al 2 nachten niet geslapen en mijn keel is ook pijnlijk..Vooral slikken. Ik ben nu echt op. Rap geďrriteerd enzo. Nu heb ik ook een tikkeltje koorts. Mijn neus begint ook te lopen en ik krijg overal spierpijn. Dus ik denk dat ik griep begin te krijgen. Jij misschien ook? (sorry als dit al gezegd is.. Geen zin om alles te lezen ![]() Ps: ik heb zelfs een slaappilletje genomen, en heb nog steeds de hele nacht wakker gelegen. x*
|
|