![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In wat voor trant voelt het niet goed dan?
|
Ach, het is niet zo dat ik niet geaccepteerd word, integendeel zelfs. Iedereen vind het juist goed dat ik ervoor uitkom enzo, ze steunen me. Maar ik heb wel het gevoel alsof ik de enige ben die in deze situatie zit. Ik ben zo anders dan anderen, ik wou dat ik normaal was, hetero dus.. hetero zijn is zoveel gemakkelijker dan homo zijn.. Bovendien: Alle leuke jongens zijn hetero.
Als ik hetero zou kunnen zijn, zou ik dat meteen doen, maar ik ben het gewoon niet. En dat vind ik moeilijk te accepteren.
||
Citaat:
De leukste jongens zijn idd homo, en dat zeg ik nog wel terwijl ik zelf ook niet hetero ben ![]() Maar echt ik heb homo-vrienden ![]() *kwijl*!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway... Probeer het te accepteren dat je gewoon zo bent want je kan er niks aan veranderen ![]() En zoek hulp als je er echt mee zit, zoals op school bij een vertrouwenspersoon. Ik ga er nu vanuit dat je in de puberteit zit en dat is sowieso een moeilijke tijd voor je en al helemaal als je met je geaardheid zit. Dus probeer er met leeftijdsgenoten over te praten die hetzelfde probleem hebben, dan weet je meteen dat je heus niet de enigste bent die er mee zit. Maar probeer het te accepteren, want je bent nou eenmaal homo en dat gevoel gaat niet weg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, de enige ben je in elk geval niet... als 1 op de 10 mannen homo- of biseksueel is (je hoort ook wel eens 1 op de 20 of 1 op de 5, maar dit is dan het gemiddeltst), en er zijn 6 miljard mensen op aarde waaronder 3 miljard mannen, dan zijn er toch driehonderdmiljoen mannen en jongens en jongetjes die op mannen of jongens of jongetjes verliefd kunnen worden. Dat lijkt mij best een ruime keus.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook homo-vrienden... POE.... echt als ik hetero was geweest (en zij ook ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder sluit ik me helemaal bij Negrotiator aan... Zou in elk geval proberen je niet zo druk te maken om iets waar je toch niets aan kan doen (zeg dit ook uit eigen ervaring)... Neem het leven zoals het is, probeer niet tegen je eigen natuur in te gaan... En dat geldt eigenlijk overal in het leven, niet alleen qua geaardheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je zal ook echt zien dat jij ook heel gelukkig gaat worden (hoe oud ben je als ik vragen mag?). Hoe langer je 'out' bent, hoe meer je het voor jezelf gaat accepteren, dat is tenminste mijn ervaring. Er is denk ik niet echt iets om dat accepteren voor jezelf te versnellen, maar geloof mij, het komt vanzelf! [edit] Er zijn een heleboel leuke jongens die hetero zijn, maar er lopen ook echt superknappe homo-jongens hoor!!! En, idd, meisje zeggen altijd dat homo-jongens zo knap zijn... [/edit] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is de grootste idioot geweest op deze aardkloot die heeft gezegd dat hetero zijn normaal is!! Er bestaat bij geaardheid niet zoiets als normaal en abnormaal, echt niet. Iedereen is zoals hij of zij is en daar is niets normaal of abnormaal aan!!
Dat toevallig in de bijbel stond dat het om Adam en Eva ging en niet om Adam en Evard of Marianne en Eva wil toch niet zeggen dat je opeens anders bent als je homo, lesbi of bi bent? Dikke bullshit allemaal. Je bent zoals je bent. Punt.
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 08:01. |
![]() |
|
![]() |
ja! waarom moet je meteen een stempel op jezelf drukken met daarop "homo" "hetero" "bi" "lesbo" of iets dergelijks..dat is toch niet het belangrijkste in het leven, zolang je maar met jezelf kunt leven en je jezelf blijft!
||
Citaat:
En er was al niemand die me begreep...... ![]()
||
Citaat:
Maar aangezien de wereld op dit moment zwaar overbevolkt is geldt die regel in mijn ogen niet meer zo.
|
Ik denk dat meisjes en homoseksuele mannen beter met elkaar op kunnen schieten omdat homo's geen bedreiging vormen voor het meisje. Over het algemenen zijn ze wat meer geinteresseerd in wie dat meisje echt is en zijn ze niet bezig me haar in bed te kijken. Werkt heel onbewust, maar ik denk dat meisjes dat aanvoelen misschien zonder het zelf te weten. Aardige jongen die niet ergens op uit is daar kun je makkelijker vriendschap mee sluiten.
Op 1 of andere manier schijnen sommige homo's enorm veel meiden hobbies te moeten hebben, gedeelde hobbies werkt ook wel als basis van een vriendschap. Dat iemand homo is hoeft natuurlijk op zichzelf niet de reden te zijn voor vriendschap. @topic starter Het is inderdaad niet te veranderen. Je kan kiezen met wie je wilt zijn, maar niet op wie je valt. Het enige dat je kunt doen is dat accepteren. Veel succes SounD
|
Verwijderd
|
damn hopelijk kan ik mijn bestelling op www.remotecontrolerforpeoplessexuality.com afzeggen dan
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Heb je een lichaam of ben je een lichaam? ~*skoolgirl*~ | 39 | 03-01-2003 01:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |