Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 16:03
peaceflower
peaceflower is offline
Dat je je seksuele geaardheid kan veranderen wanneer je maar wil.
Oud 04-01-2004, 16:06
Negrotiator
Negrotiator is offline
Geaardheid? Alsof dat te pin-pointen is joh, je geaardheid is geen vast begrip die of dit is of dat, doe gewoon wat goed voelt en eigenlijk gewoon waar je zin in hebt!

Ik kan mezelf wel hetero noemen omdat ik absoluut nog nooit zin gehad heb in een liefdesrelatie met een man. Maar ik heb wel eens seksueel over een man gefantaseerd. Serieus? Neuh. Geil? Ach, best wel? Ben ik dan homo of hetero of bi? Boeiend! Ik heb geen zin met een man te neuken en daarom doe ik het niet! Maar wie weet verandert dat ooit nog? Nou kan best. Als dat moment daar is, zal ik het voor mezelf wel weten zeker.

Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:09
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 04-01-2004 @ 17:06:
Geaardheid? Alsof dat te pin-pointen is joh, je geaardheid is geen vast begrip die of dit is of dat, doe gewoon wat goed voelt en eigenlijk gewoon waar je zin in hebt!

Ik kan mezelf wel hetero noemen omdat ik absoluut nog nooit zin gehad heb in een liefdesrelatie met een man. Maar ik heb wel eens seksueel over een man gefantaseerd. Serieus? Neuh. Geil? Ach, best wel? Ben ik dan homo of hetero of bi? Boeiend! Ik heb geen zin met een man te neuken en daarom doe ik het niet! Maar wie weet verandert dat ooit nog? Nou kan best. Als dat moment daar is, zal ik het voor mezelf wel weten zeker.

Ja, maar niet iedereen is happy met zijn geaardheid
Soms zou ik veel liever hetero zijn, maar dat kan gewoon niet omdat ik het gewoon niet ben. Dat is heel frustrerend. Dat je het gewoon niet in de hand hebt. Het voelt dus niet goed.
Oud 04-01-2004, 16:54
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-01-2004 @ 17:09:
Ja, maar niet iedereen is happy met zijn geaardheid
Soms zou ik veel liever hetero zijn, maar dat kan gewoon niet omdat ik het gewoon niet ben. Dat is heel frustrerend. Dat je het gewoon niet in de hand hebt. Het voelt dus niet goed.
Ja maar is er wel zoiets als geaardheid? Je moet jezelf niet in een hokje stoppen als dat niet nodig is!! Wordt gewoon verliefd als je verliefd wordt...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:26
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-01-2004 @ 17:09:
Het voelt dus niet goed.
Je bent homoseksueel heb ik uit het bovenstaande stukje gehaald. Je valt op jongens, althans daar wijst volgens jou je geaardheid naar, maar om een of andere reden voelt dat niet goed. Wat voelt er niet precies goed als ik vragen mag, is het het idee dat je eerder op jongens valt dan op meisjes en er nu soortvan verwacht wordt dat je met jongens naar bed gaat, of is het het idee dat je, nu je op jongens valt, niet weet hoe je ermee om moet gaan.

In wat voor trant voelt het niet goed dan?
Oud 04-01-2004, 17:33
Verwijderd
er is toch heus wel iemand binnen jouw geaardheid te vinden die je ligt?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:41
Verwijderd
Hij zal wel gewoon bedoelen dat het nog niet helemaal geaccepteerd is en dat het moeilijker is om mensen te vinden zo, niet dat ie nou op een vrouw verliefd is en dat niet vindt kunnen omdat ie toevallig homo is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 18:06
peaceflower
peaceflower is offline
Ach, het is niet zo dat ik niet geaccepteerd word, integendeel zelfs. Iedereen vind het juist goed dat ik ervoor uitkom enzo, ze steunen me. Maar ik heb wel het gevoel alsof ik de enige ben die in deze situatie zit. Ik ben zo anders dan anderen, ik wou dat ik normaal was, hetero dus.. hetero zijn is zoveel gemakkelijker dan homo zijn.. Bovendien: Alle leuke jongens zijn hetero.
Als ik hetero zou kunnen zijn, zou ik dat meteen doen, maar ik ben het gewoon niet. En dat vind ik moeilijk te accepteren.
Oud 04-01-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Bovendien: Alle leuke jongens zijn hetero.
Hmm, ik hoor van vrouwen altijd het tegenovergestelde.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 18:23
Fallon
Fallon is offline
Citaat:
********** schreef op 04-01-2004 @ 19:07:
Geloof me, het is waar.....
De leukste jongens zijn idd homo, en dat zeg ik nog wel terwijl ik zelf ook niet hetero ben

Maar echt ik heb homo-vrienden

*kwijl*!
Oud 04-01-2004, 18:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-01-2004 @ 17:03:
Die oplossing is er al wel, en bestaat al zolang er leven is:
Ga dood. Dan heb je geen gevoel meer en ben je dus niet meer geaard.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-01-2004 @ 19:32:
Die oplossing is er al wel, en bestaat al zolang er leven is:
Ga dood. Dan heb je geen gevoel meer en ben je dus niet meer geaard.
Ja dat heeft nut

Anyway...

Probeer het te accepteren dat je gewoon zo bent want je kan er niks aan veranderen

En zoek hulp als je er echt mee zit, zoals op school bij een vertrouwenspersoon.

Ik ga er nu vanuit dat je in de puberteit zit en dat is sowieso een moeilijke tijd voor je en al helemaal als je met je geaardheid zit.
Dus probeer er met leeftijdsgenoten over te praten die hetzelfde probleem hebben, dan weet je meteen dat je heus niet de enigste bent die er mee zit.

Maar probeer het te accepteren, want je bent nou eenmaal homo en dat gevoel gaat niet weg
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 22:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-01-2004 @ 20:02:
Ja dat heeft nut
het is een oplossing, dus niet miepen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:23
Verwijderd
Ach, de enige ben je in elk geval niet... als 1 op de 10 mannen homo- of biseksueel is (je hoort ook wel eens 1 op de 20 of 1 op de 5, maar dit is dan het gemiddeltst), en er zijn 6 miljard mensen op aarde waaronder 3 miljard mannen, dan zijn er toch driehonderdmiljoen mannen en jongens en jongetjes die op mannen of jongens of jongetjes verliefd kunnen worden. Dat lijkt mij best een ruime keus.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Fall schreef op 04-01-2004 @ 19:23:
Geloof me, het is waar.....
De leukste jongens zijn idd homo, en dat zeg ik nog wel terwijl ik zelf ook niet hetero ben

Maar echt ik heb homo-vrienden

*kwijl*!
Hey Fall, jij hier ?

Ik heb ook homo-vrienden... POE.... echt als ik hetero was geweest (en zij ook ) dan wist ik het wel!! Jammer alleen dat die 2 met elkaar gaan.. Maar ik heb het vermoeden dat we het over dezelfde jongens hebben
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:15
Raven
Raven is offline
Citaat:
annemoonvisjes kunnen zelfs hun geslacht veranderen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:24
Everdarkgreen
Everdarkgreen is offline
Citaat:
********** schreef op 04-01-2004 @ 19:07:
Het gras is altijd groener aan de overkant .

Verder sluit ik me helemaal bij Negrotiator aan... Zou in elk geval proberen je niet zo druk te maken om iets waar je toch niets aan kan doen (zeg dit ook uit eigen ervaring)...

Neem het leven zoals het is, probeer niet tegen je eigen natuur in te gaan... En dat geldt eigenlijk overal in het leven, niet alleen qua geaardheid.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-01-2004 @ 19:06:
Als ik hetero zou kunnen zijn, zou ik dat meteen doen, maar ik ben het gewoon niet. En dat vind ik moeilijk te accepteren.
Dat heb ik ook heel lang gedacht. En ik weet ook zeker dat als ik zou kunnen kiezen, ik voor hetero-zijn zou kiezen. Niet omdat het bij niet geaccepteerd wordt, het wordt juist geaccepteerd, maar omdat het als hetero makkelijker is om een relatie te krijgen. Heel lang dacht ik dat ik nooit de ware zou ontmoeten, maar dat is uiteindelijk toch gebeurd!

En je zal ook echt zien dat jij ook heel gelukkig gaat worden (hoe oud ben je als ik vragen mag?). Hoe langer je 'out' bent, hoe meer je het voor jezelf gaat accepteren, dat is tenminste mijn ervaring. Er is denk ik niet echt iets om dat accepteren voor jezelf te versnellen, maar geloof mij, het komt vanzelf!

[edit]
Er zijn een heleboel leuke jongens die hetero zijn, maar er lopen ook echt superknappe homo-jongens hoor!!! En, idd, meisje zeggen altijd dat homo-jongens zo knap zijn...
[/edit]
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:06
Pyriet
Pyriet is offline
Maar ik heb ook weleens gelezen dat meisjes in eerste instantie op homo's vallen omdat die meer gelijksoortig gedrag vertonen?

Zelf nooit last van gehad verder, maar hey, it could be.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:13
Boeing 747-400
Citaat:
Taam schreef op 05-01-2004 @ 16:06:
Maar ik heb ook weleens gelezen dat meisjes in eerste instantie op homo's vallen omdat die meer gelijksoortig gedrag vertonen?
Gelijksoortig gedrag? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 05-01-2004 @ 16:13:
Gelijksoortig gedrag? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
nichterige trekjes
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2004 @ 16:36:
nichterige trekjes
Maar dat is dus onzin, de meeste vrouwen vallen wel op wat mannelijkheid, bescherming dus, puur uit evolutionair oogpunt gezien
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
ben je dan niet bi?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
********** schreef op 05-01-2004 @ 17:49:
Maar dat is dus onzin, de meeste vrouwen vallen wel op wat mannelijkheid, bescherming dus, puur uit evolutionair oogpunt gezien
En toch zien ze even zo graag de vrouwelijke kant van de man... Wat bij homo's toch echt sterker naar voren komt en daarom een grote aantrekkingskracht hebben op meiden.
Oud 05-01-2004, 19:25
Boeing 747-400
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-01-2004 @ 16:36:
nichterige trekjes
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn genoeg homo's die helemaal geen nichterige trekjes hebben. Alleen de meeste mensen weten daar niet van dat ze homo zijn, omdat het dus niet op valt. En meisjes vinden niet alleen maar homo's met nichterige trekjes leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
********** schreef op 05-01-2004 @ 17:49:
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik gaf alleen aan wat ik dacht dat die persoon bedoelde, ongeacht of ik het er mee eens ben.

Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 05-01-2004 @ 20:25:
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn genoeg homo's die helemaal geen nichterige trekjes hebben. Alleen de meeste mensen weten daar niet van dat ze homo zijn, omdat het dus niet op valt. En meisjes vinden niet alleen maar homo's met nichterige trekjes leuk.
Zie commentaar boven
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 12:53
Verwijderd
Dat meisjes vaker verliefd worden op homoseksuele jongens kan ook komen doordat die beter weten wat een jongen zoal moet doen om aantrekkelijk te zijn... dat lijkt mij althans de meest logische verklaring.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:17
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 04-01-2004 @ 17:54:
Ja maar is er wel zoiets als geaardheid? Je moet jezelf niet in een hokje stoppen als dat niet nodig is!! Wordt gewoon verliefd als je verliefd wordt...
Als ik verliefd zou worden op een vrouw, dan zou ik mezelf nog steeds als homo beschouwen, dat 'niet in hokje stop'-gedoe is niets voor mij.
Oud 10-03-2004, 07:57
*Madel*
*Madel* is offline
Het is de grootste idioot geweest op deze aardkloot die heeft gezegd dat hetero zijn normaal is!! Er bestaat bij geaardheid niet zoiets als normaal en abnormaal, echt niet. Iedereen is zoals hij of zij is en daar is niets normaal of abnormaal aan!!

Dat toevallig in de bijbel stond dat het om Adam en Eva ging en niet om Adam en Evard of Marianne en Eva wil toch niet zeggen dat je opeens anders bent als je homo, lesbi of bi bent? Dikke bullshit allemaal. Je bent zoals je bent. Punt.

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 08:01.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:33
pure_evil
pure_evil is offline
ja! waarom moet je meteen een stempel op jezelf drukken met daarop "homo" "hetero" "bi" "lesbo" of iets dergelijks..dat is toch niet het belangrijkste in het leven, zolang je maar met jezelf kunt leven en je jezelf blijft!
Oud 10-03-2004, 09:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 10-03-2004 @ 08:57:
Adam en Evard of Marianne en Eva
Oud 10-03-2004, 11:23
Smoozy
Smoozy is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 10-03-2004 @ 09:33:
ja! waarom moet je meteen een stempel op jezelf drukken met daarop "homo" "hetero" "bi" "lesbo" of iets dergelijks..dat is toch niet het belangrijkste in het leven, zolang je maar met jezelf kunt leven en je jezelf blijft!
Een stempel op jezelf drukken??? Het is meestal dat wij (homo/les/bi) een stempel op ons gedrukt krijgen. En voor zover het voor mensen duidelijk is wat je bent, of homo of lesbi of hetero dan snappen ze dat allemaal best wel. Maar ben je bi, dan heb je het voor mekaar, dan begrijpt niemand je meer.

En er was al niemand die me begreep......
Oud 10-03-2004, 11:50
Nona
Nona is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 10-03-2004 @ 08:57:
Het is de grootste idioot geweest op deze aardkloot die heeft gezegd dat hetero zijn normaal is!! Er bestaat bij geaardheid niet zoiets als normaal en abnormaal, echt niet. Iedereen is zoals hij of zij is en daar is niets normaal of abnormaal aan!!

Dat toevallig in de bijbel stond dat het om Adam en Eva ging en niet om Adam en Evard of Marianne en Eva wil toch niet zeggen dat je opeens anders bent als je homo, lesbi of bi bent? Dikke bullshit allemaal. Je bent zoals je bent. Punt.
Tuurlijk is het ene niet normaler dan het ander. Maar vanuit evolutionair oogpunt is het eigenlijk wel logisch dat een man-vrouw relatie als normaal beschouwd wordt. Zonder die relaties namelijk geen kindertjes en zonder kindertjes geen voortbestaan van het menselijk ras.

Maar aangezien de wereld op dit moment zwaar overbevolkt is geldt die regel in mijn ogen niet meer zo.
Oud 12-03-2004, 08:49
SounD
SounD is offline
Ik denk dat meisjes en homoseksuele mannen beter met elkaar op kunnen schieten omdat homo's geen bedreiging vormen voor het meisje. Over het algemenen zijn ze wat meer geinteresseerd in wie dat meisje echt is en zijn ze niet bezig me haar in bed te kijken. Werkt heel onbewust, maar ik denk dat meisjes dat aanvoelen misschien zonder het zelf te weten. Aardige jongen die niet ergens op uit is daar kun je makkelijker vriendschap mee sluiten.

Op 1 of andere manier schijnen sommige homo's enorm veel meiden hobbies te moeten hebben, gedeelde hobbies werkt ook wel als basis van een vriendschap.
Dat iemand homo is hoeft natuurlijk op zichzelf niet de reden te zijn voor vriendschap.

@topic starter
Het is inderdaad niet te veranderen. Je kan kiezen met wie je wilt zijn, maar niet op wie je valt. Het enige dat je kunt doen is dat accepteren.

Veel succes

SounD
Oud 12-03-2004, 08:59
elledc
elledc is offline
Citaat:
SounD schreef op 12-03-2004 @ 09:49:

@topic starter
Het is inderdaad niet te veranderen.
Echt?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:30
Verwijderd
damn hopelijk kan ik mijn bestelling op www.remotecontrolerforpeoplessexuality.com afzeggen dan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten