Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja! dit ga ik misschien dus ook doen.. misschien moet je ff kijken op www.studytravel.nl en www.travelactive.nl . Dit zijn reisorganisaties die dit goed regelen.. met excursies naar andere steden enzo.... misschien moet je er ff op kijken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik jou was zou ik niet naar Salamance gaan. Erg gezellig, daar niet van, maar als je je spaans wilt oefenen kan je beter naar een stad waar wat minder buitenlandse studenten zitten en meer spaanse mensen. Granada is heel erg leuk, supermooi stadje en erg gezellig. Met een Arabische buurt waar je erg leuke winkeltjes, cafeetjes etc hebt. Malaga weet ik verder weinig van.
Activity international doet ook in deze cursussen. (www.activityinternational.nl) |
![]() |
|
![]() |
Hola,
Ik ben zelf net terug van 12 weken spaans leren op "Academia MalagaPlus" (taalplus reizen, don quijote, http://www.malagaplus.com/dutch/malagaplus_2.htm). Het is erg aan te raden maar vergelijken met Salamanca kan ik het niet. In heel Andalusie (niet je leraren natuurlijk) spreken ze een ongelooflijk moeilijk dialect, dus voor je Spaans is Salamanca beter, en daar heb je tenminste het idee dat je iets kunt als je "op straat" Spaans probeert te praten. Je zei dat je in de zomer ging, dat betekent dat het er gezellig druk is met jongeren, maar dat er van het leren weinig terecht komt... ![]() Het is, zeker wat ze voor de appartementen rekenen, duur, dus als je zelf onderdak kan regelen is dat het beste. Dit is ongeacht welke school je neemt. Nog beter is spaans doen via de universiteit, maar dan ligt de minimum duur heel hoog... Ik zou, afhankelijk van je stap-, drink- en eet-gedrag op 100 tot 150 euro per week rekenen, dus exclusief verblijf. Van Granada (studentenstad, mooi, geen strand, minder uitgaan, kleiner) weet ik dat je in elke bar bij een biertje standaard gratis tapas krijgt = gezellig. De reisorganisaties die het kunnen regelen doen niets anders dan jouw aanmeldingsformulier doorsturen, je kunt het echt net zo goed zelf doen. |
![]() |
|
![]() |
*up*
Ik ga van 29 juni t/m 31 juli via Adelante (www.adelante.nl) naar Salamanca, naar Colegio de España. Deze school begint z'n week op donderdag.. heel vreemd maar daarom vertrek ik dus eerder.. Ik las hier van verschillende mensen dat zij (mensen kennen die) daar zijn geweest of heen gaan... kan daar misschien meer info over gepost worden? Alvast bedankt!
|
![]() |
Om maar even op dit onderwerp in te haken; ook ik wil graag na de zomervakantie Spaans gaan leren. Ik wil geen 4/5 weekse cursus volgen maar ik wil ongeveer 8/9 maanden er verblijven.
Ik zit nog te twijfelen tussen Málaga en Granada. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand er ooit iets over gehoord? Alle dingen die je weet zijn welkom. Wat zijn goede en ook nie al té dure organisaties? etc. Dankje |
![]() |
|
Wow, 8 maanden...dat is wel lang maar ontzettend leuk lijkt me
![]() Een paar organisaties: Don Quijote www.donquijote.nl (groot, bekend en duur) Plus Taalreizen www.plustaalreizen.nl (iets goedkoper) Proyecto Español www.proyecto-es.com (klein en een stuk goedkoper, maar volgens een vriendin van mij die daarmee een maand naar Granada is geweest wel heel goed) Succes! X |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
SP - presente perfecto en voorzetsel 'a' Verwijderd | 2 | 04-11-2014 16:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV stelt kamervragen over KvK liedje Verwijderd | 500 | 14-11-2009 22:36 | |
Studeren |
Goedkoop spaans leren in zonnig Spanje! Alexismaris | 0 | 03-04-2008 10:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 |