Ikzelf zit nu even niet meer op een studie. Ik ga dat wel binnenkort weer doen, maar dat is nu niet 'the matter'.
Een vriend van me, is compleet onhandig met computers, laat staan photoshop e/d. Hij doet een mbo opleiding voor gastheer in een restaurant.
Er is nu een wedstrijd op zijn school en ik zal jullie eerst de prijs vertellen: Hij kan met een selecte groep langs een aantal leerbedrijven die normaal niks van leerlingen moeten hebben. Als hij wint kan hij langs zaken waardoor hij met zijn toekomstige cv een ontzettend voordeel zal hebben en dus aan hele goede banen kan komen.
De wedstrijd voor gastheer is hetvolgende: maak een advertentie voor een etentje in een restaurant. Het gaat om een 4-gangen menu gemaakt door kok studenten van het horizon college. Het etentje kost 11 euro. Het is in de periode september-november (ivm thema op de achtergrond bijv?).
Onderaan de advertentie kunnen misschien nog de bedrijven of bazen van die bedrijven staan die het initiatief hebben genomen:
John Nierop van het restaurant 'La Premičre' in Anna Paulowna
Ferry Kenter van het restaurant 'De Bourgondiër' in Schagen
Gerard Walters van het restaurant 'Akkers' in Broek op Langedijk
Let op, datum e.d. hoeft allemaal niet, de advertentie die gemaakt moet worden is een soort proefadvertentie waaraan zij kijken of jouw idee het leukst is zodat je ook wordt uitgenodigt om te kijken bij die bedrijven. Uiteindlijk gaat een reclame bureau een echte advertentie maken, de advertentie waar hij via mij om vraagt is dus gewoon een kleine tekenwedstrijd..
Zelf heb ik totaal geen inspiratie voor iets als dit, laat staan ervaring met het maken van een simpele advertentie. Ik hoopte hier iemand te vinden die misschien een klein beetje tijd maar vooral inspiratie of zin heeft om iets te maken. Mailen kan, msgen kan, maar vooral posts waardeer ik.
Namens hem, bedankt.
Namens mij, bedankt, ik kan hem echt niet helpen hiermee en bedankt dat jij het ook begrijpt.