Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je zegt dat je ermee wilt stoppen kun je binnen vijf minuten weggaan als je wilt. Tijdens de proeftijd kan elke partij in beginsel altijd opzeggen (er zijn gevallen waarin proeftijdontslagen nietig cq. vernietigbaar zijn of in ieder geval tot schadeplichtigheid leiden, maar het gaat nogal ver om daar hier op in te gaan).
|
![]() |
|
![]() |
Je kan gewoon wegwezen,...heb ik zelf ook gedaan,.....maja ze waren toen zooo aan het zeuren dat het asociaal was (ik kon ergens anders gaan werken,...maar dat was al binnen 2 dagen,..dus tja) Dus heb ik toch nog 2 dagen gewerkt, (terwijl ik dus al ergens anders begonnen was)....heel gezellig als er de hele tijd 'n paar kwaaie koppen je aankijken,...
![]() (en zeg nou nie, dan had je helemaal nie meer moeten werken,...ik was al blij dat ik de moed had om te zeggen dat ik ging stoppen ![]() |
![]() |
|
Heh, het gaat toch om NA de proefperiode
![]() Dan kun je toch niet op elk moment zomaar opstappen en moet je toch rekening houden met het wettelijke opzegtermijn? Of het moet echt nét na je proefperiode zijn als je nog geen contract hebt ondertekend, dan lijkt het me dat je gewoon kunt opstappen wanneer je wilt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ook al zeg je éen dag na de proefperiode op, dan nog moet je de wettelijke termijnen in acht nemen, ook al heb je nog niks getekend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ontslaan wegens ziekte? shameonme | 18 | 07-10-2004 23:57 | |
Werk, Geld & Recht |
mijn baas wil me ontslaan [mag dit?] Verwijderd | 32 | 22-09-2004 09:26 | |