![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet joods, in de VS. wordt ongeveer 70% van de jongetjes besneden vlak na de geboorte. Vroeger was dat nog meer, denk ik. Wat dat repareren betreft, dat is in mijn geval niet echt mogelijk. Er is dan nog wat vel nodig om weer 'op te rekken' en dat is er bij mij niet, dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kon het niet laten ![]() |
![]() |
|
![]() |
lijkt me geen probleem, misschien ist wel handy om van t voren ff te melden omdat meisje misschien anders beetje schrikt of niet goed weet hoe ze eraan moet zitten. Maar lijkt me verder geen probleem, jou onzekerheid en dat je het een big issue maakt zijn grotere problemen lijkt me
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mYn vriend is besneden door medische redenen en die heeft er totaal geen problemen mee.. het enige is dat het met de sex gev0eliger kan zijn .. en dat je daardoor sneller kunt komen .. maar mYn vriend vindt het juist makkelijker (besneden zYn).. het is zoals hier ook al gesegt wordt veel schoner.. en voor sex hoef je ook niet bang te zijn .. ![]() meisjes knapper er egt niejht op af...!! als ik eerlYk mag zijn .. vin ik het veel mooier en schoner.. ![]() dusse n0 w0rrieYs.. 0kaY.. ![]() ![]()
|
In amerika is dit inderdaad heel gewoonlijk, hoeft helemaal niks met joods of islamitisch geloof te maken te hebben. Mijn neefje is ook daar geboren en de artsen vroegen gewoon na de geboorte of ze dat even moesten doen en ze raadde het aan. Denk dat je niet veel van moet aantrekken, een meisje valt toch niet alleen op je penis
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is besneden omdat zijn voorhuis te nauw was, nou, ik heb daar geen last van ofzo
![]() Hygienischer is het trouwens alleen maar als je 'm niet vaak genoeg wast, dus dat fabeltje is ehm, een fabeltje. Het is ook niet minder hygiënisch trouwens. Maar hee, je hebt zo wel minder kans op een voortijdig orgasme, want hij is wat minder gevoelig (meestal wordt de eikel beschermd door de zachte voorhuid en is de huid daar dus niets gewend; jouw eikel is gewend aan de stof van je ondergoed, en dus iets minder gevoelig) |
![]() |
||
Citaat:
No offence verder, inderdaad jammer dat je dat niet mee kan steuren via berichtjes |
![]() |
|
![]() |
Zoals inderdaad al uitgelegd is: in Amerika is het heel normaal om baby's een paar uur na de geboorte te besnijden (of in ieder geval de ouders de keuze te geven).
Ik wist wel dat m'n exvriend besneden is (moslim), maar toch stond ik nog even raar te kijken. Het is toch een beetje 'anders' en ik moest er even aan wennen. Maar verder was het natuurlijk helemaal geen probleem. Een meisje knapt daar echt niet op af, hoor. Misschien is het inderdaad handig als je het even vertelt, zodat ze weet wat ze kan verwachten en er niet van schrikt.
||
Citaat:
|
Ik denk niet dat veel meiden daar een probleem van zullen maken als je besneden bent. Zoals nare man al zei: je kijkt bij het eerste contact naar het uiterlijk en karakter enzo, pas later beland je met haar in bed. Het zou wel heel triest zijn als mensen je gaan beoordelen op het feit dat je besneden bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie ga je stemmen? #3 Mark Almighty | 500 | 09-11-2006 22:22 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Eten & Drinken |