Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet begot niet waarom ik serieus op jouw gewauwel inga, maar heb je wel 'ns nagedacht over de schade die de natuur zichzelf aanbrengt? Begin eerst maar 'ns wat over ecologie te lezen voordat je iedereen gaat vertellen om zich te schamen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
`T ging allemaal per toeval. De aarde is helemaal per toeval gekomen. Wat wij hier doen is waarschijnlijk volstrekt nutteloos.
Maar ik bedoel maar. Als de dingen per toeval gaan, ook wel ´per ongeluk´ ,dan gaat er wel eens wat fout. wij zijn één grote fout. Maar ik ben wel een gelukkige. En ik vindt het bullshit dat ik me helemaal kapot zou moeten schamen, en eigenlijk mezelf maar op moest knopen van ellende. Ik heb ´t plastic niet uitgevonden. Bovendien, wat zit jij nou ´t mileu te verpesten achter je energie slurpende computer?!
|
opzich heeft ze wel een punt, we hebben als mensen een eeuwenoude balans verbroken. Terwijl we deel van de natuur horen te zijn hebben we onzelf nu erboven geplaatst, persoonlijk geluk is daardoor veel meer achteruit gegaan, geluk word nu in geld en carrieres gezocht terwijl de echte gelukmakende dingen nu ver te zoeken zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je scheert de mens een beetje over 1 kant. Er zijn ook zat boomknuffelaars enzo en die hebben vast het beste voor met de natuur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|