![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mij maakt het totaal niet uit, mijn vriend moet doen wat gij zelf het lekkerste vind!
||
Citaat:
![]() Mark ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind een kale zak totaal niet lachwekkend. Vind het stukken fijner dat ik hem daar kan likken zonder dat ik haren uit mijn keel moet trekken! Verder het schaamhaar mag gewoon blijven zitten. Misschien een beetje bijknippen bij extreem veel beharing. Maar wat bij betreft mogen de ballen geschoren worden!!
|
wat een gedoe allemaal zeg! ik heb echt geen zin om me bij te scheren en al helemaal niet om m'n zak te gaan kalen, WAT EEN ONZIN! waar men zich wel niet allemaal druk over maakt. Kijk als het nou zo erg is dat je je broek niet meer dicht kan krijgen omdat je zoveel haar hebt, ja, dan maar de schaar d'r aan in, maar daar heb 'k geen last van.
|
![]() |
|
tjah, als mijn vriendin zou willen dat ik het kaal scheer zou ik dat denk ik wel doen,
ik zou het ook niet fijn vinden als zij een hele bos haar zou hebben en ik ben van mening dat wat jij van haar verlangt zij ook van jouw moet kunnen verlangen
|
Bij vrouwen vind ik het persoonlijk sowieso een must. Ik voel me veel meer op mijn gemak als alles mooi kaal is dan dat de jongen eerst de schaar erbij moet pakken om de ingang vrij te maken.. Daarentegen zou ik me kapot lachen als ik in bed zou belanden met een jongen met een kaal pikkie..
||
Citaat:
![]() maar een meid moet niet AL te veel haar hebben,ik zou er denk ik in stikken ![]() gewoon bij knippen die handel! ![]() en na het knippen zijn allemaal tevreden ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat je het niet helemaal moet KALEN (wat klinkt dat zeg), maar je kun je testiekels best scheren vind ik... het is veel gladder en fijner om aan te raken (al zeg ik het zelf)... Bovenop laat ik natuurlijk gewoon wel zitten... maar knip ik goed bij.. Ik vind het zowieso bullshit als vrouwen zich wel zouden moeten scheren en de mannen niet... Gewoon lekker allebei.. OOH ZIE NOU PAS DAT HET ZO'N OUD TOPIC IS HAHA, MAARJA OVER DIT ONDERWERP RAAK JE NIET UITGESPROKEN ![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 12:43. |
![]() |
|
ik knip m'n schaamhaar een beetje bij
soms heb ik geen haar op me ballen, soms laat ik het een beetje groeien. dat haar op ballen of niet boeit me eigenlijk nix, het boeit me ook niet als een meisje het wel erg boeit. zowiezo, schaamhaar bij een jongen...boeie..je kunt er toch nix mee. dus knip het een beetje bij, scheer het een beetje bij, of laat het lekker zitten. schaamhaar is zowiezo toch niet belangrijk voor het neuken tenzij het ongemak opleverd. dus, daarom scheren dames zich weleens, en heren knippen het soms bij. en trouwens, als je je schaamhaar nooit bij knipt heb je kans dat je schaamhaar tussen je eikel en je huidje gaat zitten, tenminste...dat had ik vroeger weleens, daar heb ik nu geen last meer van, vermoedelijk omdat het haar niet meer zo ver kan reiken ![]() |
![]() |
|
![]() |
k vind geschoren fijner met pijpen, k zit overal met mn tong en om dan in 1 keer een bak haar in mn bek te krijgen vind k niet fijn.
maar das mijn mening
|
kaal vind ik niet mooi, dan heb je echt het idee dat je met een klein jongetje in bed ligt
![]() beetje bijknippen is overigens wel fijn
|
voor alle mannen die zeggen dat scheren iets voor vrouwen is...
![]() en verder vind ik niet dat je alles weg moet halen.. ziet er zo eng en leeg uit... wel stukje aan de basis van je penis weghalen, makkelijker met pijpen en andere handelingen, de haren komen nergens meer tussen etc. ook de ballen geschoren is fijner, wil je toch ok weleens aan zitten... zonder dat er haar in mond komt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |