Ik ben van plan zo'n racestuurtje aan te schaffen omdat dat me wel leuk lijkt!
Maar kan iemand me advies geven over goede/slechtje stuurtjes en wat de nadelen/voordelen ervan zijn (van de verschillende stuurtjes)...
ik heb mijn eigen race-stuurtje, Logitech Wingman Formula force GP en sit force feedback op. alleen zitten maar 4 knoppen op.. en 2 padle's dat is wel een minpuntje, ik zag laatst nog een adnere met 6 knoppen en een Schakelpookje voor iets van €60,- merk weet ik niet, maar logitech is meestal wel 1 van de betere in dit soort dingen.
Bedankt voor je antwoord. Als andere mensen advies kunnen geven over goede/slechtje stuurtjes en wat de nadelen/voordelen ervan zijn (van de verschillende stuurtjes) hoor ik het graag!
Die heb ik het is een goed stuurtje, zit veel kracht achter en de pedalen zijn proportioneel, maar jah er zitten maar 6 knoppen op (2 paddles en 4 gewone knopjes) maar het racet verder wel lekker, goede Grip en ik raad je aan als je em koopt niet op een gammel kastje te zetten ik ben al een kastje er aan kwijtgeraakt
Owja, wat ik graag nog wil weten zijn de afmetingen. Hoelang steekt die ongeveer uit als je hem op het bureaublad vastmaakt. Dus Hoever staat dat stuurtje dan op het bureau. Want ik moet ff kijken of dat stuutje wel voor mijn beeldscherm kan staan (ivb diepte burea-blad)...