Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 15:39
Verwijderd
Ik heb een probleem met (volgens mij) onze router.
we zijn eerst van internet provider veranderd, toen werkte alles nog goed. en even daarna een draadloze router geinstalleerd. en toen begon het dus. om de x aantal minuten is de internet verinding dus even weg. en komt ook vanzelf weer terug.
alle poorten staan naar mijn weten open (er staat er geen een dicht en ik kan geen mogelijkheid vinden om poorten te openen)

iemand een idee waar dat aan kan liggen? met de zoekfunctie kon ik geen topic vinden wat van toepassing was..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 17:14
Verwijderd
Te weinig bereik?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:39
Verwijderd
nee kan het niet zijn. heel goed bereik.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:09
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
*FoX* schreef op 02-03-2004 @ 16:39:
Ik heb een probleem met (volgens mij) onze router.
we zijn eerst van internet provider veranderd, toen werkte alles nog goed. en even daarna een draadloze router geinstalleerd. en toen begon het dus. om de x aantal minuten is de internet verinding dus even weg. en komt ook vanzelf weer terug.
alle poorten staan naar mijn weten open (er staat er geen een dicht en ik kan geen mogelijkheid vinden om poorten te openen)

iemand een idee waar dat aan kan liggen? met de zoekfunctie kon ik geen topic vinden wat van toepassing was..
Ligt in iedergeval niet aan dattie draadloos is, dat had je vast zelf ook wel door. Wij hebben het ook wel eens, bij ons ligt het aan dat we teveel connecties tegelijk maken, bijv. als ik gameservers ga zoeke, als ik dan een lijst van 2800 servers 3 of 4x achter elkaar refresh, flipt hij soms. Ik weet niet of jij veel connex maakt?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:49
Verwijderd
Nou ik weet niet wat de andere internet gebruikers in huis precies doen, maar ik maak niet veel connections. en het gebeurt ook als ik niet met mn computer bezig ben, dan zie ik het aan msn (ok, dat zegt op zich niet veel omdat het dan ook aan de msn server kan liggen) maar het gebeurt vaak zat dat msn wegvalt, en ook mn internet pagina niet meer opent, 2 seconde later ofzo heb ik weer verbinding...

de situatie is nu zo:

bbned --> modem/router --> wireless router --> hub

waarbij ik ook al geprobeerd heb de wireless router en hub om te wisselen wat geen effect had.

nog een probleempje: voor een vpn-verbinding wordt poort 50 (even uit mn hoofd) gebruikt, deze wordt standaard niet doorgelaten door de modem/router dus wilde ik die gaan forwarden zodatie hem wel doorlaat, port nummer en inside en outside ip netjes ingevuld zoals het moet (zeker dat het goed is, zelfs nagekeken op tweakers) maar hij accepteerd hem niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten