Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eindeloze vind ik toch niet mooi, sorry, maar het staat een beetje "ikke niet needlands spreek" vind ik, dat is jammer. Mja, als vele vragen en de lezer aan het denken zetten je bedoeling was is dat wel gelukt. Ik houd er zelf alleen niet zo van, ik zie persoonlijk liever een mening in een gedicht, waar de lezer dan zelf over na kan denken of hij het er mee eens is of niet. Ik heb even gekeken, ik vind het op zich ook wel kunnen zonder alle cursieve en dikgedrukte dingen, alles gewoon in normale schrijfstijl zetten, dat zou ik het mooist vinden, dan ligt de nadruk meer op de inhoud dan op de vorm, nu is dat iets minder vind ik. Ik had een flauw gevoel omdat het overkomt alsof je steeds hetzelfde opnieuw duidelijk probeert te maken, nu is dat al minder geworden, nu die regel weg is ![]()
|
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen
![]() De binnenrijm is leuk gedaan, verder zijn spelingen als zwierend/zwaait erg goed. 'een eindeloze pad' vind ik ook niet mooi, maar dat is het enige mindere wat ik heb kunnen ontdekken. De herhaling spreekt mij juist erg aan; het komt de boodschap erg ten goede ![]()
|
Ik vind het prachtig dat je anderen aan het denken zet en terwijl sluimert toch wel je mening door vind ik.
Ik denk (je mag me verbeteren) dat je een nuchter iemand bent die weet dat je de wereld op verschillende manieren kan zien. Zou het kunnen dat jij eerder positief wil denken/denkt? Sommigen staan daar niet bij stil en misschien is een gedicht als het jouwe wel de aanzet tot. De vorm vond ik op het eerste gezicht wel nogal verwarrend, maar het geeft wel de essentie van je gedicht aan. Toch is het niet zozeer aan me besteed. |
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties, leuk om te zien/horen dat de meningen zo verschillen
![]() Eindeloze, heb ik i.g. veranderd in eindeloos, ik kan er zo 123 niet iets anders voor vinden, iemand anders? phensicske; Je komt héél dicht in de buurt! ![]() Mag ik weten waarom het niet zo aan je besteed is? ![]()
||
Citaat:
Btw, ik denk net als jij, maar het lukt me meestal niet om dan toch de zaken positief te zien. Ik vlucht er eerder van weg. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Belast de vakbonden!!! Maalman | 41 | 30-10-2004 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verloren Bloesem Snow White | 2 | 18-03-2004 21:46 | |
Verhalen & Gedichten |
~Dichterbij~ Dreamerfly | 11 | 18-03-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |