![]() |
|
een jongen uit mijn klas heeft een sleutel van alle deuren in school gevonden, die past dus ook in deuren van de ruimtes onder de schoolgebouwen en kleine opslagplaatsjes van de schoonmakers en werkmannen en zo. hij nam me een keer mee om me die plaatsjes te laten zien en merkte heel casually op: nou, hier kan je een lekkere vrijpartij houden! bleek dat ie dat dus ook geregeld deed met zn vriendin
![]() lijkt me ook best spannend want het is er flink donker en de kans dat een van de werkertjes binnenkomt bestaat... ![]()
|
--> tijdens parachute springen
uhm denk dat je dan iets anders aan je hoofd hebt en door de druk niet echt een passend gat vind ![]() ![]() --> in het zwembad het heb ik er niet gedaan wel oraal en dat was heel spannend.. --> in een lift lijkt me alleen leuk als je weet dat t geen spitsuur is in de lift anders moet je wel heel vaak stoppen tussendoor --> wc op school (krap en klein maar probeer invalide wc's) tjah kun je doen kzelf wil t ook nog wel een keer op zon wc in openbare gelegenheid doen school doen wij niet meer aan misschien de bieb een idee voor ons ![]() --> op de bank als er elk moment iemand thuis kan komen kan ook heel spannend zijn wij hebbe dat weleens gedaan en ook weleens op tafel in de woonkamer of in de keuken hebben btw wel een paar keer heel hard moeten rennen wilden ze ons niet zien ![]() --> 's avonds in de tuin van andere mensen, die gewoon voor de tv zitten . nej niet mijn ding.. zelfde geld bellen ze politie.. wij hebbe wel een keer in een soort park bij studentenhuizen gedaan was een grote boom die wel omringd was door bosjes maar toen we lekker bezig waren zag ik ineens een gast voor t raam staan (licht was aan dus viel supererg op) toen mn vriend keek was ie weg... ok verder gegaan stond ier er weer maar nu zonder licht.. toen zijn we maar gegaan ![]() verder ook leuk: - kleedhokjes zwembad - bubbelbad in zwembad (niet al the way maar andere dingen ![]() - in zee (daar valt t niet zo op als je echt neukt in n zwembad meer) - schuur terwijl ouders binnenzitten - poortje ergens in een wijkje verderop - balkon hartje zomer terwijl iedereen buitenzit - auto (zorg wel dat je niet betrapt word ![]() - bioscoop - duinen |
![]() |
||
Citaat:
Have Fun
||
Citaat:
Of in de kleedkamer, aan het einde van de wedstrijd, dat is ook wel kincky, maar ik dnek dat da nie zo fris zou ruiken, dus laat maar zitten
|
![]() |
- Op school in een willekeurig lokaal tijdens de middag.
- In de discotheek(1 keer gedaan, maar de adrenalinestoot is net iets te groot ![]() - Onder tafel bij familiefeest(maar dan niet all the way) - In een boomhut waaruit je iedereen kan zien maar niemand jouw kan zien. Een ander geil id is gewoon in bed maar opnemen met een camera. Deze film later bekijken en het na die film opnieuw doen. Wedden dat je het verschil merkt? |
![]() |
|
Van die plekjes dat je makkelijk betrapt kan worden. Living on the edge zeg!
![]() ![]() Als ik badhokje hoor denk ik: BrEeZAh. Weet ook niet hoe ik daarop kom. Ik zou het wel ranzig vinden als ik iemand in mijn tuin bezig zie of als iemand is bezig geweest (evt achtergelaten condoom enzo ![]() Ballenbak van Mac Donalds. Zelf niet gedaan maar over gehoord dat daar een gebruikt condoom werd gevonden. Ben zelf alleen tot het thuisfront beperkt geweest wanneer iemand elk moment thuis kan komen (en wij hebben een klein huis, dus..). Verder ook muisstil onder de dekens terwijl mijn pa zat te computeren in dezelfde kamer (toen we wilden 'slapen' pakte hij de hint niet zo snel op en zij had nogal zin.. ![]() Ja en verder een hoop subtiel tastwerk terwijl anderen dan in dezelfde kamer zitten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() in de bibliotheek *absolute stilte*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, duinen of strand lijkt me ook nog wel wat. En dan niet in Nederland, maar Canarische eilanden ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm zo midden in de bergen in een groot veld waar niemand je kan storen en de zon schijnt en de vogeltjes vrolijk fluiten. Ja, wat een beeld... Maar dat is dan ook weer niet ideaal, want berggrond is vaak veel te hard om lekker overheen te rollen. Goed, ik wil bergen met zachte, Nederlandse kleigrond. (En nee, ik heb het niet over seks in de modder, ik heb het over seks in droog gras.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|