Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm enige gelijkenis met een relatie uit het verleden....lijkt vrij veel op elkaar. Als je bij elkaar bent is er vaak niks aan de hand, maar als je niet bij elkaarbent, dan is die ander een wildvreemde die je niet durft aan te spreken (bij wijze van, dat was beeldspraak)... Naja het eindigde ook vrij snel en dat was maar beter ook
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Maar dat is blijkbaar niet zo Citaat:
Hoe heb je hem op vakantie leren kennen dat het nu niet uit is dan? (als ik vragen mag ![]() Ben jij zijn eerste vriendin? Bel of SMS jij hem wel iedere dag? Sorry voor al die vragen ![]() Tis gewoon voor wat meer duidelijkheid. Als jij hem iedere dag belt dan heeft hij misschien niets meer te melden. (al krijg ik niet de indruk dat dit het geval is) En als jij zijn eerste vriendin bent dan weet hij misschien niet hoe hij zijn vriendin goed moet behandelen. (als je niet zijn eerste vriendin bent, ging die relatie dan ook door deze reden kapot?) Citaat:
Ik heb ook het idee dat je net zo goed tegen je tandenborstel kunt gaan praten. Aan de topic-titel, het verdere verhaal en de reactie die je verder gaf heb ik niet het idee dat deze relatie voor jou nog de moeite waard is. (Maar dat wist je al, vandaar dit topic ![]() Nu vraag je je af wat je moet doen om bij hem door te dringen.. Ik denk dat je alleen bij hem door kunt dringen door het uit te maken. Of het definitief is of niet moet je zelf weten. Misschien komt hij op z'n blote krietjes smeken of je hem terug wilt nemen, misschien doet hij het anders of misschien doet hij wel helemaal nix. In het laatste geval lijkt het me duidelijk en in de andere gevallen moet je maar bij jezelf kijken of je met hem verder wilt. Want als de relatie beëindigen de enige manier is om iets gedaan te krijgen bij hem zou ik me wel 6x bedenken voordat ik hem terugnam ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu bel ik hem zowat alleen nog op woensdag en zondag over hoelaat hij komt. Smsen doe ik verschillend, soms een hele week niet, soms 3 keer in de week... Ik heb ook verschillende keren een hele tijd niet gebeld totdat hij belde, gelukkig deed hij dat dan wel na een week ofzo. Maar toch, een week vind ik ookal lang... Citaat:
Ik heb het er ook met mn moeder over gehad, en die zegt dat ik twee keuzes heb: ofwel het is over, ofwel ik leer ermee te dealen, want hij veranderd toch niet. En ik wil er heel graag mee leren dealen, maar dan heb ik het idee dat alles van mijn kant komt en ik wil samen een relatie... |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien moest je hem eens volledig met rust laten (niet negeren), bel hem niet, sms niet of wat dan ook en wacht eens af hoe hij reageert... en of hij dan contact met jou opneemt... misschien gaan voor hem de dingen een beetje vanzelfsprekend en doet hij niks omdat jij dingen doet, als je het nou eens van hem af laat hangen...
|
![]() |
|
![]() |
Heej, ik zit in ongeveer dezelfde situatie maar toch anders.. ik heb er geen problemen mee.
Mijn v riend stuurt ook geen smsjes.. gewoon omdat hij er niet van houdt, maar vind het wel leuk om een lieve van mij te krijgen. Mijn vriend en ik zijn aan het sparen voor iets en hebben dus niet veel geld, we gaan niet vaak naar de bios of iets anders.. en als we gaan dan ben ik het wel die het vraagt, omdat ik dan ook betaal. Hij heeft inder geld dan ik (niet om op te scheppen ofzo) daarom is het logisch dat ik betaal en ik vind het totaal niet erg omdat ik weet dat hij leuke dingen wil doen maar dat het meestal gewoon niet kan. In sommige mensen zit gewoon weinig initiatief en in andere meer, ik denk dat jij en ik de mensen zijn die het veel hebben en er van houden om dit te doen, maar tot op een zekere hoogte natuurlijk. Dat hij niet naar je cijfers vraagt of hoe het ging is wel jammer, maar misschien zit hij in zijn kop met andere dingen of denkt hij dat als jij er niets over zegt er dus ook niets fout is gegaan. Hoe ik het zo lees is het echt heel vervelend voor je want het is wel een beetje extreem, maar hij houdt wel van je dat is toch wel duidelijk op zijn reactie, en daardoor weet je dat hij hetn iet doet om je te pesten,, misschien zit het in hem.. zie het als een uitdaging om hem een beetje los te maken. Je kan het testen, het is geen leuke manier maar het kan. Als je het wil testen dan moet je gewoon even 2 weken ofzo stoppen met initiatief nemen, kijk hoe het gaat.. misschien is zoveel initiatief van jou kant niet nodig en kunnen jullie het met een beetje van ieder ook fijn hebben, en dan voel jij je ook niet meer zo rot...
||
Citaat:
Als je ermee leert dealen en nog lang en gelukkig met hem leeft, hoop ik dat die kerel van je doorheeft dat hij een ongeloofelijke mazzelpik is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De vraag is wat je zwaarder vindt wegen: de 95% goede dingen of de 5% slechte dingen. Vind je de goede dingen belangrijker: doe nog een poging (maar dan ook echt de laatste, als het niet werkt dan werkt het gewoon niet). Vind je de slechte dingen belangrijker: zet er een punt achter (en niet toegeven als ie weer begint te huilen, rotjongens, klerestreek). Punt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt niet leuk zo'n situatie zeg. 1 week elkaar spreken vind ik ook best lang hoor. Je bv toch wel eventjes 5min bellen of eventjes een smsje sturen zo erg is dat toch niet. Maar ik denk toch dat je hem voor een keus moet stellen en ik weet het is moeilijk maar dit is toch geen leuke relatie voor jou.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kom net thuis van uitgaan maar wil toch ff reageren want ik vind het heel lief hoe jullie reageren...
Hij kwam langs op werk om bier te halen en ik kan ook niet de schijn meer ophouden dus deed heel 'vaag' tegen hem. Hij zei: ik zie je vanavond wel... Niet dus, en opzich vond ik dat niet eens zo erg, omdat ik dan me geen zorgen hoef te maken, en niet hoef te ergeren, en ik ben in tijden meer zo leuk uitgeweest... Ik zie hem morgen weer de hele dag op mn werk en ben erg benieuwd hoe het gaat. Ik heb besloten om inderdaad geen initiatief meer te tonen voor even en wacht tot hij reageert. jullie horen vast wel hoe het afloopt. heel erg bedankt voor ullie lieve reacties en nu ga ik slapen want ik was even vergeten hoe alcohol mij laat typen ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het idd slim is even geen initiatief te nemen..
wens je wel suces ermee, vooral als je het gevoel krijgt, ooh ik moet even met hem praten ofzo.. maar het gaat je wel lukken.. hoop voor je dat hijtoch wel reageerd
|
Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt, het is om een andere reden uitgegaan maar hoe ik me toen voelde en de vragen die ik had waren vergelijkbaar. Ik voelde me in het begin echt afschuwelijk maar snel merkte ik al dat ik me veel beter zonder hem voelde, ik deed opeens weer veel meer leuke dingen dan toen ik met hem was(we zaten alleen maar tv te kijken, zoals jij ook schrijft). Hij was de moeite gewoon echt niet meer waard, ik heb alles geprobeerd om het goed te laten komen tussen ons maar hij deed echt helemaal niets, alleen maar woorden inderdaad, en dan vervolgens ging het weer hetzelfde. Hij toonde geen interesse en deed heel ongeïnteresseerd over onze relatie, alsof het m niets kon schelen als het uit zou gaan. Als ik er nu aan terug denk word ik zo ontzettend kwaad dat ik nog zoveel voor hem gedaan heb. Nouja, ik wil dus niet zeggen dat je het uit moet maken maar bedenk wel heel goed of hij het nog wel waard is om voor te vechten. wat je zelf zegt, het moet van twee kanten komen en als hij dat al een paar keer beloofd heeft en er komt niets van dan is jou vertrouwen ook niet eindeloos meer.
|
Verwijderd
|
Tis vandaag dus zondag, en dit is de dag dat hij normaal naar mij komt. Ik heb hem gister nog heel ff gezien toen ik terug kwam van uitgaan. En hij gedroeg zich volgens mijn vriendin als een klootzak.
Ik had het niet eens door, maar heb er over nagedacht en heb hem er wel wat over te zeggen. Nu ga ik hem vanavond niet bellen, hij belt maar en ik ben benieuwd of hij het ook werkelijk doet... spannend!!! ondanks dat ie zich soms als een klootzak gedraagt zijn er tuurlijk ook heel veel momenten dat het gewoon heel leuk is, en daarom geef ik hem niet zomaar op... ben benieuwd,,, |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 03:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
Psychologie |
Ligt het aan mij? Ninn | 21 | 28-05-2003 07:39 |