Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En toen speelde één zo'n gast uit het groepje het Vrijheidsbeeld, de andere rende door de klas met de Amerikaanse vlag en een andere gast en ik zongen mee met het volkslied van de VS. ![]() En later nog een stukje uit het verslag voorlezen enzo, maar eigenlijk stonden we dus best wel voor lul. ![]() Maar gelukkig vond iedereen het er wel grappig uitzien dus zo erg sta ik eigenlijk ook weer niet voor lul. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mijn hond (teckel) wist zich net tijdens het uitgaan los te wurmen uit zijn tuigje, en ging toen achter een enorme hond aan (formaat deense dog) die er niet lief uit zag... zelfs behoorlijk aggressief uitzag. en hij rende er op af en blafte. en om te voorkomen dat de enorme hond dacht: 'ha lekker, een snack, die stop ik in mijn holl kies' wist ik op het moment dat de hond HAP deed, op mijn hond te springen en hem te redden..
maar nu doet mn knie pijn, die ligt open door dat kutbeest.. ik heb ook zo'n domme hond
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij is stiekem toch wel schattig ![]()
||
Citaat:
![]() Hondjes zijn ook schattig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bijna alles honden zijn schattig, behalve als ie opschoot ligt, en je heeeel onschuldig aankijkt en dan een ruft laat waar je U tegen zegt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |