Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 14:46
Rrr.
Rrr. is offline
Waar woon je, waar ga je dan uit en waarom?

Ik zelf 's-Hertogenbosch, ik ga bijna ieder weekend naar de Boulevard en naar Plein 79 af en toe... in onze W2 (concertzaal, is meestal ook wel wat te doen), waarom; Boulevard = goede muziek / bands + leuke mensen die ik ken en daar ook komen. Plein 79 = goede muziek en W2 ook...

(jajajaja Afterparty is uitgaansforum maar daar zitten meer mensen die (bijna) alleen van discotheken houden geloof ik, ben benieuwd waar de mensen die hier op lifestyle zitten naar toe gaan etc.)
Oud 06-06-2002, 14:47
Faery
Faery is offline
ik ga heel soms (lees: hoogstens 1x per maand, 't liefst minder vaak ) met vrienden naar nen kroeg. En tiz daar geen hol aan: de muziek is klote, de sfeer staat me niet aan, het bier is te duur.

Maar ach.. me vriendin gaat dan ook, dus huppel ik maar vrolijk mee en.. bla.. uitgaan. Jippie.
Oud 06-06-2002, 14:50
]{ing
]{ing is offline
Ik woon in Maastricht.
Ik kom in de Backstage, omdat er soms leuke muziek gedraaid wordt en vanwege drum 'n bass en gothic feesten. Ik kom in de Joie de Vivre, omdat het er gezellig is en omdat er dus ook wel eens interessante mensen komen. De Gaaspiep, omdat de muziek goed is en lekker hard staat, soms wel leuke hardcore en metal optredens.. verder is er weinig te doen in Maastricht, maar er zijn ook vaak (illegale) krakersfeesten, die zijn meestal wel de moeite waard.
Oud 06-06-2002, 14:54
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ben neit zo een uitgaanstype als ik uitga dan de vrankrijk
Oud 06-06-2002, 14:56
Roos
Roos is offline
Ben al een tijd niet uitgeweest, aangezien ik ziek ben en veel mensen examens hebben. Maar goed.. vroeger ging ik altijd naar de ierse pub in Vlaardingen, tegenwoordig ook naar rotterdam: doelencafe, oude haven. En hockeyfeesten natuurlijk
Oud 06-06-2002, 14:58
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Ik zelf 's-Hertogenbosch, ik ga bijna ieder weekend naar de Boulevard en naar Plein 79 af en toe... in onze W2 (concertzaal, is meestal ook wel wat te doen), waarom; Boulevard = goede muziek / bands + leuke mensen die ik ken en daar ook komen. Plein 79 = goede muziek en W2 ook...
Bestaat de Boulevard nog?? Meende dat die dicht was...

Maar in 's-Hertogenbosch ga ik meestal uit in een van de volgende tenten:
-Silva Ducis (goede muziek, gezellige tent)
-Cuba Libre (niet al te veel meer)
-Jeronymus (lachen cafetje)
-The Kings (heel af en toe, een keer per jaar ofzo)
-Irish Pub in de Korte Putstraat (ook niet heel erg vaak)

Vroeger ging ik nog wel eens naar de Gompies of de Oetel. Maar in de Gompies komt heel fout of erg jong publiek... En in de Oetel eigenlijk alleen Jong Publiek...

Citaat:
Ben al een tijd niet uitgeweest, aangezien ik ziek ben en veel mensen examens hebben. Maar goed.. vroeger ging ik altijd naar de ierse pub in Vlaardingen, tegenwoordig ook naar rotterdam: doelencafe, oude haven. En hockeyfeesten natuurlijk
Hockeyfeesten rulen!! Ben er al een tijdje niet meer naar toe geweest.. maar die ik ben geweest was echt superheftig!!!

Als ik uitga in Tilburg kun je me meestal wel vinden in een van de volgende tenten:
- Bolle
- Twee Keer Bellen
- Drie Gezusters

Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 15:03.
Oud 06-06-2002, 15:00
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:

vandaar dat het daar altijd zo leeg is...

nee hij is dus nog steeds open

de ierse pub in den bosch is ook
Oud 06-06-2002, 15:01
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
YuckFou schreef:

vandaar dat het daar altijd zo leeg is...

nee hij is dus nog steeds open

de ierse pub in den bosch is ook
Waar ligt de Boulevard momenteel?? Nog steeds in de buurt van Twee Keer Bellen??
Oud 06-06-2002, 15:04
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:

Waar ligt de Boulevard momenteel?? Nog steeds in de buurt van Twee Keer Bellen??
op de kraaikampen, dat is het achter het station

TweeKeerBellen zat ik vorig jaar best vaak, was echt heel gezellig alleen de mensen die daar komen boeien me niet meer zo, zijn heel andere mensen en de mensen waar ik daar altijd mee heen ging heb ik heel nog weinig contact nog mee
Oud 06-06-2002, 15:07
S
S is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:

Maar in 's-Hertogenbosch ga ik meestal uit in een van de volgende tenten:
-Silva Ducis (goede muziek, gezellige tent)
-Cuba Libre (niet al te veel meer)
-Jeronymus (lachen cafetje)
-The Kings (heel af en toe, een keer per jaar ofzo)
-Irish Pub in de Korte Putstraat (ook niet heel erg vaak)

Vroeger ging ik nog wel eens naar de Gompies of de Oetel. Maar in de Gompies komt heel fout of erg jong publiek... En in de Oetel eigenlijk alleen Jong Publiek...

Hockeyfeesten rulen!! Ben er al een tijdje niet meer naar toe geweest.. maar die ik ben geweest was echt superheftig!!!

Als ik uitga in Tilburg kun je me meestal wel vinden in een van de volgende tenten:
- Bolle
- Twee Keer Bellen
- Drie Gezusters
De Silva =
Cuba =
Kings =
2×B =

Oud 06-06-2002, 15:07
acid-star
acid-star is offline
Ik woon in lisse en ik ga uit in O.A

Amsterdam
~Medusa
~Korsakoff
~Legendz

Rotterdam
~Baroeg
~waterfront

Leiden
~Lvc

Lisse
~Magnifiosi *lol*

Niet echt denderend allemaal... het liefst ga ik naar Baroeg.
Oud 06-06-2002, 15:10
Masked Mage
Masked Mage is offline
Metalcafe Extase in Tilburg
Metalcafe Gevel in Zutphen

en ik ben niet eens een metalhead
Oud 06-06-2002, 15:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Niet echt denderend allemaal...
Nou, stukken beter in ieder geval
Oud 06-06-2002, 15:22
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
rosi schreef:
He wat leuk Vlaardingen!! Daar ben ik ook nog af en toe te vinden. Ik ben zelfs een keer in Maddox geweest, bekend? Dat was alleen niet echt spectaculair

Verder ben ik te vinden in het uitgaansleven van Rotterdam (off-corso, hollywood (zo nu en dan ) en N & W (te gek )

En nog af en toe in Hoofddorp
Oud 06-06-2002, 15:23
Verwijderd
K woon in zoetermeer...
Ga meestal uit in Zoetermeer naar:
Boerderij
Latenstaan

en erbuiten naar concertjes enzow, maar nie echt uit....heel af en toe met iemand mee en dan daar logeren ofzow...
Oud 06-06-2002, 15:25
Roozie
Roozie is offline
Ik ga uit in Enschede:

De kater
De Geus
De nieuwe markt
Aspen valley

verder ben ik een aantal keren in Groningen geweest en daar vind ik

De vlaamsche reus &
De tapperij

erg leuk!
Oud 06-06-2002, 15:30
Verwijderd
Zutphen heel af en toe Old Dutch...
Nijmegen de Drie of Malle Babbe
Utrecht vaak, de Wolloomolloo (discotheek van het Utrechtse corps)
Oud 06-06-2002, 15:51
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Utrecht vaak, de Wolloomolloo (discotheek van het Utrechtse corps)
Het is de bedoeling dat ik daar binnenkort ook eens een bezoekje aan ga brengen, met een vriend van me die in Utrecht zit, ben benieuwd

Hoort dit niet op the Afterparty trouwens?

Nou, in elk geval, ik heb hier een vaste kroeg waar ik eigenlijk altijd zit, met altijd dezelfde mensen, maar dat vind ik juist wel gezellig, en verder danscafeetjes en zo (hou niet zo van echte clubs en zo), studentenkroegjes, en uiteraard ook de hockeyparties

Verder ga ik ook regelmatig uit in de woonplaats van m'n vriendje, hier vlakbij, meestal naar zijn stamkroeg, dat is ook altijd wel gezellig
Oud 06-06-2002, 15:54
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Ik woon in Enschede.
Maar ga er niet uit ofzo. Alleen de Atak is misschien wel leuk, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Verder ga ik heeel af en toe nog wel eens naar de Flaat in Naaldwijk. Maar daar vind ik ook niet zo veel aan.
En binnenkort Zwolle, maar daar weet ik nog niks.

*wenst dat ze zo'n lijstje als Acid-Star had*
Oud 06-06-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Het is de bedoeling dat ik daar binnenkort ook eens een bezoekje aan ga brengen, met een vriend van me die in Utrecht zit, ben benieuwd
Tip: ga met een groep mensen met collegekaart. Zonder collegekaart mag je eigenlijk niet maar binnen en daar zijn ze heel streng in, dus zorg dat andere kunnen bevestigen dat jij je collegekaart 'vergeten' bent.

Verder: laat niemand van je groep jasje/dasje aandoen. Alleen bestuursleden van het corps mogen dat. 't is maar een weet.
Oud 06-06-2002, 16:58
June bug
June bug is offline
Ik uhm... woon in Valkenswaard, ging eerst altijd daar uit, maar aangezien het er zo saaaii is... (alleen maar top40 cafe's en trance-discotheken), ben ik een paar keer in Eindhoven geweest... Daar gaan we meestal eerst ff naar de Altstadt, en naar de Bakkerij
Oud 06-06-2002, 17:17
vixen
vixen is offline
'k woon in nijmegen, k ga uit in doornroosje, de gonzo, heew soms de bijstand, en... verder is hier zwaar weinig te doen.
Oud 06-06-2002, 17:21
StarGlitter
StarGlitter is offline
ik woon in dordrecht en ik ga uit in
Dordrecht - bibelot, het avontuur, popcentrale
Rotterdam - baroeg, nighttown(als er iets leuks is)
en heeeeeel soms als ik geld heb in Amsterdam naar Medusa enzo
Oud 06-06-2002, 17:22
Li
Li is offline
Ga niet zoveel uit, maar áls ik ga dan naar
Haarlem
Zandvoort alleen beetje veel barbies daar
Oud 06-06-2002, 17:33
S
S is offline
Citaat:
Li schreef:
Ga niet zoveel uit, maar áls ik ga dan naar
Haarlem
Zandvoort alleen beetje veel barbies daar
Hé... Jij bent geen alto en je noemt ze toch barbies? Verassend .
Advertentie
Oud 06-06-2002, 17:35
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
¤ LunaBelle ¤ schreef:
Ik woon in Enschede.
Maar ga er niet uit ofzo. Alleen de Atak is misschien wel leuk, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Verder ga ik heeel af en toe nog wel eens naar de Flaat in Naaldwijk. Maar daar vind ik ook niet zo veel aan.
En binnenkort Zwolle, maar daar weet ik nog niks.

*wenst dat ze zo'n lijstje als Acid-Star had*
Ok, zal ik je dan een keertje meeslepen naar Atak?
Ik kom er redelijk vaak, laatste tijd iets minder maar dat lag aan omstandigheden.
Verder kom ik wel eens in de Rocks.
Als ik in de mood ben wil ik nog wel eens naar een of ander cafe en ben zelfs wel eens in de 7e hemel geweest (eigenlijk best wel een schijt discotheek magoed)
Andere steden kom ik niet zo vaak, maar Vrankrijk vond ik wel leuk (afgelopen meeting)
Oud 06-06-2002, 17:59
Mindfields
Mindfields is offline
Niet veel (mag niet, ben nog jong ) s avonds doordeweeks soms wat drinken in het Moortgat, koele ouwelullen kroeg in Arnhem en toch wel redelijk vaak naar de Goudvishal of Willemeen in Arnhem voor een koel concertje
Oud 06-06-2002, 18:06
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Tip: ga met een groep mensen met collegekaart. Zonder collegekaart mag je eigenlijk niet maar binnen en daar zijn ze heel streng in, dus zorg dat andere kunnen bevestigen dat jij je collegekaart 'vergeten' bent.

Verder: laat niemand van je groep jasje/dasje aandoen. Alleen bestuursleden van het corps mogen dat. 't is maar een weet.
Ik ga met hem en een paar vrienden van hem, en die zitten allemaal bij het USC dus dat komt wel goed Maar thanks

Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 18:16.
Oud 06-06-2002, 18:14
eztah
eztah is offline
In Amsterdam ben ik meestal zaterdagavond in de Vrankrijk te vinden. Heel soms Korsakof, en door de week in kraakcafeetje Molly
Oud 06-06-2002, 18:16
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
tsja alleen de Tagrijn(hilversum) eiglijk....maar ik ken dr ook best aardig wat mensjes dus is het altijd wel leuk
Oud 06-06-2002, 19:55
flamez
flamez is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Waar woon je, waar ga je dan uit en waarom?

(jajajaja Afterparty is uitgaansforum maar daar zitten meer mensen die (bijna) alleen van discotheken houden geloof ik, ben benieuwd waar de mensen die hier op lifestyle zitten naar toe gaan etc.)
Ik woon vlakbij nijmegen, enik ga meestal door de weeks naar de plaatselijke kroeg sjaak genaamd, en in het weekend meestal na [alto]kroeg in nijmegen/druten

greetz

Flamez
Oud 06-06-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Ik ga met hem en een paar vrienden van hem, en die zitten allemaal bij het USC dus dat komt wel goed Maar thanks
Dan is het goed Ik heb het namelijk zelf wel een keer gehad met een paar Albertianen, die een beetje een té grote bek hadden tegen Fred (uitsmijter sinds 30 jaar daar )

Er hangt niet voor niets een bord bij de ingang 'WIE ZICH MISDRAAGT, WORDT VERBOUWD TOT EEN BAL GEHAKT'
Oud 06-06-2002, 20:13
Verwijderd
Ik woon in Panningen, klein dorp, en dr zijn twee discotheken waar heel veel mensjes heengaan op zaterdag, inclusief de meeste van mn vrienden.. maar ik heb een hekel aan discotheken..

En dr is een jongerencentrum, en daar zijn soms wel leuke optredentjes, maar verder issut daar ook niet zo heel boeiend..

Dus ik ga eigluk niet veel uit..
Oud 06-06-2002, 20:15
Verwijderd
Fenix - sittard
Backstage - maastricht
La Fachada (RIP) - heerlen
Oud 06-06-2002, 20:34
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Ik uhm... woon in Valkenswaard, ging eerst altijd daar uit, maar aangezien het er zo saaaii is... (alleen maar top40 cafe's en trance-discotheken), ben ik een paar keer in Eindhoven geweest... Daar gaan we meestal eerst ff naar de Altstadt, en naar de Bakkerij
heey dan woon jij"bij mij in de buurt ik woon in luyksgestel en dat is een 'gat' en dat is overal kei ver van weg
ik wil uit naar einhoven maar dat gaat dan weer niet want er gaan geen bussen 's nachts . Dus moet ik maar genoegen nemen met begeijk waar alleen maar saaie cafe's zijn waar ze klotemuziek draaien en alleen boeren komen (nouja voornamelijk)
maar daar ga ik dan ook maar 1 keer in de 2 maanden heen ofzo soms wat meer mja
Oud 06-06-2002, 20:45
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
uitgaan.. ja dansen en concerten daarvoor ga ik naar

Paradiso
Melweg
013

was laatst in patronaat, ook wel een leuke plek, maar ga er alleen heen als ik het graag wil zien

verder nog cafeetjes als Duivel en Vijzel voor gewoon chillen, of een shoppa

Rat
Oud 06-06-2002, 20:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Ik woon in Maastricht.
Ik kom in de Backstage, omdat er soms leuke muziek gedraaid wordt en vanwege drum 'n bass en gothic feesten. Ik kom in de Joie de Vivre, omdat het er gezellig is en omdat er dus ook wel eens interessante mensen komen. De Gaaspiep, omdat de muziek goed is en lekker hard staat, soms wel leuke hardcore en metal optredens.. verder is er weinig te doen in Maastricht, maar er zijn ook vaak (illegale) krakersfeesten, die zijn meestal wel de moeite waard.
Kraakfeestjes (in Gent) zijn idd koel, je krijgt er gratis pannekoekjes en fruit . Verder ga 'k bijna wekelijks naar electro/acidgoa/industrial/wave-fuiven, Bal Fatal-fuiven, Weltschmerz enz...Of gewoon op café is soms nog het gezelligst.
Oud 06-06-2002, 20:56
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dan is het goed Ik heb het namelijk zelf wel een keer gehad met een paar Albertianen, die een beetje een té grote bek hadden tegen Fred (uitsmijter sinds 30 jaar daar )

Er hangt niet voor niets een bord bij de ingang 'WIE ZICH MISDRAAGT, WORDT VERBOUWD TOT EEN BAL GEHAKT'
Ja, klinkt gezellig
Oud 06-06-2002, 21:10
Verwijderd
als ik uitga (wat niet vaak voorkomt)

ga ik naar

de 3 (vink eigenlijk niet leuk maarja soms ben je met mensen die het wel heel leuk vinden)
vera
de spiegel (klets ik altijd met vriendin na over toneelvoorstellingen)
en moley malone (supah muziek)

hoe zit het eigenlijk met sluitingstijden??

ik hoorde van een leraar van me dat het heel bijzonder is in groningen (kan tot half 6 uitgaan)
Oud 06-06-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Ja, klinkt gezellig

USC-leden zijn ontzettende haantjes...die moeten een beetje in het gareel gehouden worden
Oud 06-06-2002, 21:37
Synonym
Synonym is offline
Niet dat iemand het kent ofzo, maar ik ga meestal uit in Groenlo (jaaah van de Grolsch), en daar ga ik meestal naar PamPam/Café Nobody (Nobody is perfect hehehe ), of hoe je het ook wilt noemen... Ik ben nog wel een x van plan naar van die kraakfeestjes te gaan in Hengelo, schijnt leuk te zijn...
Oud 06-06-2002, 21:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Tja dit is en blijft gewoon afterparty hoor,anders kunnen we ook wel topics als 'hoevaak doe je het op een dag' hier openen en dan zeggen 'ja ik weet dat dit ei'k op sexualiteit hoort maar ik wil weten hoevaak de mensen het hier op lifestyle doen..

Najah laat ook maar

Ik woon in lelystad en ben zaterdags meestal in totum in almere te vinden,is een klein cafee achtig iets waar altijd dezelfde mensen komen...ze een poging doen tot goeie muziek draaien(1 keer in het uur komt er iets luisterbaars voorbij) maar ik zit toch altijd buiten...tja tis wel leuk.
Maar ik ga zoveel mogelijk op zaterdag naar concerten enzo...en ik ben ook wel een keer in dezoveel tijd in de vrank te vinden,gecombineerd met een goede org
Oud 06-06-2002, 21:53
]{ing
]{ing is offline
ik wil een bruut (zwart..) metalcafe waar enkel hoegaarden geschonken wordt *kwijl*
Oud 06-06-2002, 22:02
Verwijderd
Ik woon bij Rotterdam, ga daar ook meestal uit.. Waterfront, Offcorso, Oude Haven, in zeer zwakke en labiele tijden zou je me zelfs tegen kunnen komen in Hollywood *schaamt zich diep*, als ik met m'n beste vriendin uitga.. ehmz, dat is dus bijna nooit, maar dan ZOU HET KUNNEN (ik zeg: 'het zou kunnen = dus liever niet..) dat ik op het Stadhuisplein rondhang.. *schaamt zich nog dieper*. Verder paar bekende cafeetjes hier in de buurt, ofzo.. Vergeet ik zomaar Nighttown, ben ik ook regelmatig te vinden, als er iets interessants te doen is.
Oud 06-06-2002, 22:18
Verwijderd
Ik ben niet sociaal en ga ook niet vaak uit.
Oud 06-06-2002, 23:17
Roxy
Roxy is offline
ik ga eigenlijk nooit uit... ik ga alleen naar concertjes dat is wel regelmatig.... nou jah dan wil ik een paar keer in de week na het werk nog wel een paar alcoholische dingen nuttigen in een kroeg... maar uit met dansen enzow kank me al nie meer herinneren.. kmoet geloof ik nog een keer mee naar de kobus (zeeland)
Oud 07-06-2002, 11:38
Li
Li is offline
Citaat:
S schreef:

Hé... Jij bent geen alto en je noemt ze toch barbies? Verassend .

Ik kon ook ordinaire sletten zeggen, maar dat klinkt gelijk zo erg
Oud 07-06-2002, 11:40
Li
Li is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

was laatst in patronaat, ook wel een leuke plek, maar ga er alleen heen als ik het graag wil zien

Hej dat is in haarlem
Oud 07-06-2002, 11:45
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Li schreef:

Ik kon ook ordinaire sletten zeggen, maar dat klinkt gelijk zo erg
Oud 07-06-2002, 12:09
June bug
June bug is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:

heey dan woon jij"bij mij in de buurt ik woon in luyksgestel en dat is een 'gat' en dat is overal kei ver van weg
ik wil uit naar einhoven maar dat gaat dan weer niet want er gaan geen bussen 's nachts . Dus moet ik maar genoegen nemen met begeijk waar alleen maar saaie cafe's zijn waar ze klotemuziek draaien en alleen boeren komen (nouja voornamelijk)
maar daar ga ik dan ook maar 1 keer in de 2 maanden heen ofzo soms wat meer mja
Jaja, Luyksgestel... er zitten bij mij ook wel mensen op school uit luyksgestel, ik ken het wel...
Als ik met vrienden naar eindhoven ga gaan we of met de fiets, dat is de heenweg een halfuur, en de terugweg een uur... (je snapt em wel ) En een vriend van ons rijdt auto, dus een tijdje geleden was iemand zo lief z'n auto af te staan, dus toen gingen we met de auto. (da's wel beter)
Kweenie hoe ver het is van luyksgestel naar eindhoven... volgens mij verder als van Valkenswaard, dus ja, eindje fietse he?

Regels voor berichten