Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
TweeKeerBellen zat ik vorig jaar best vaak, was echt heel gezellig alleen de mensen die daar komen boeien me niet meer zo, zijn heel andere mensen en de mensen waar ik daar altijd mee heen ging heb ik heel nog weinig contact nog mee
||
Citaat:
![]() Cuba = ![]() Kings = ![]() 2×B = ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik woon in lisse en ik ga uit in O.A
Amsterdam ~Medusa ~Korsakoff ~Legendz Rotterdam ~Baroeg ~waterfront Leiden ~Lvc Lisse ~Magnifiosi *lol* Niet echt denderend allemaal... het liefst ga ik naar Baroeg.
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ben ik te vinden in het uitgaansleven van Rotterdam (off-corso, hollywood (zo nu en dan ![]() ![]() En nog af en toe in Hoofddorp |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoort dit niet op the Afterparty trouwens? Nou, in elk geval, ik heb hier een vaste kroeg waar ik eigenlijk altijd zit, met altijd dezelfde mensen, maar dat vind ik juist wel gezellig, en verder danscafeetjes en zo (hou niet zo van echte clubs en zo), studentenkroegjes, en uiteraard ook de hockeyparties ![]() Verder ga ik ook regelmatig uit in de woonplaats van m'n vriendje, hier vlakbij, meestal naar zijn stamkroeg, dat is ook altijd wel gezellig ![]()
|
Ik woon in Enschede.
Maar ga er niet uit ofzo. Alleen de Atak is misschien wel leuk, maar daar ben ik nog nooit geweest. Verder ga ik heeel af en toe nog wel eens naar de Flaat in Naaldwijk. Maar daar vind ik ook niet zo veel aan. En binnenkort Zwolle, maar daar weet ik nog niks. *wenst dat ze zo'n lijstje als Acid-Star had*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: laat niemand van je groep jasje/dasje aandoen. Alleen bestuursleden van het corps mogen dat. 't is maar een weet. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik uhm... woon in Valkenswaard, ging eerst altijd daar uit, maar aangezien het er zo saaaii is... (alleen maar top40 cafe's en trance-discotheken), ben ik een paar keer in Eindhoven geweest... Daar gaan we meestal eerst ff naar de Altstadt, en naar de Bakkerij
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kom er redelijk vaak, laatste tijd iets minder maar dat lag aan omstandigheden. Verder kom ik wel eens in de Rocks. Als ik in de mood ben wil ik nog wel eens naar een of ander cafe en ben zelfs wel eens in de 7e hemel geweest (eigenlijk best wel een schijt discotheek magoed) Andere steden kom ik niet zo vaak, maar Vrankrijk vond ik wel leuk (afgelopen meeting)
|
![]() |
Niet veel (mag niet, ben nog jong
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetz Flamez
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er hangt niet voor niets een bord bij de ingang 'WIE ZICH MISDRAAGT, WORDT VERBOUWD TOT EEN BAL GEHAKT' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon in Panningen, klein dorp, en dr zijn twee discotheken waar heel veel mensjes heengaan op zaterdag, inclusief de meeste van mn vrienden.. maar ik heb een hekel aan discotheken..
En dr is een jongerencentrum, en daar zijn soms wel leuke optredentjes, maar verder issut daar ook niet zo heel boeiend.. Dus ik ga eigluk niet veel uit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik wil uit naar einhoven maar dat gaat dan weer niet want er gaan geen bussen 's nachts ![]() ![]() maar daar ga ik dan ook maar 1 keer in de 2 maanden heen ofzo soms wat meer mja
|
uitgaan.. ja dansen en concerten daarvoor ga ik naar
Paradiso Melweg 013 was laatst in patronaat, ook wel een leuke plek, maar ga er alleen heen als ik het graag wil zien verder nog cafeetjes als Duivel en Vijzel voor gewoon chillen, of een shoppa Rat
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
als ik uitga (wat niet vaak voorkomt)
ga ik naar de 3 (vink eigenlijk niet leuk maarja soms ben je met mensen die het wel heel leuk vinden) vera de spiegel (klets ik altijd met vriendin na over toneelvoorstellingen) en moley malone (supah muziek) hoe zit het eigenlijk met sluitingstijden?? ik hoorde van een leraar van me dat het heel bijzonder is in groningen (kan tot half 6 uitgaan) |
![]() |
|
Niet dat iemand het kent ofzo, maar ik ga meestal uit in Groenlo (jaaah van de Grolsch), en daar ga ik meestal naar PamPam/Café Nobody (Nobody is perfect hehehe
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja dit is en blijft gewoon afterparty hoor,anders kunnen we ook wel topics als 'hoevaak doe je het op een dag' hier openen en dan zeggen 'ja ik weet dat dit ei'k op sexualiteit hoort maar ik wil weten hoevaak de mensen het hier op lifestyle doen..
Najah laat ook maar ![]() Ik woon in lelystad en ben zaterdags meestal in totum in almere te vinden,is een klein cafee achtig iets waar altijd dezelfde mensen komen...ze een poging doen tot goeie muziek draaien(1 keer in het uur komt er iets luisterbaars voorbij) maar ik zit toch altijd buiten...tja tis wel leuk. Maar ik ga zoveel mogelijk op zaterdag naar concerten enzo...en ik ben ook wel een keer in dezoveel tijd in de vrank te vinden,gecombineerd met een goede org ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon bij Rotterdam, ga daar ook meestal uit.. Waterfront, Offcorso, Oude Haven, in zeer zwakke en labiele tijden zou je me zelfs tegen kunnen komen in Hollywood *schaamt zich diep*, als ik met m'n beste vriendin uitga.. ehmz, dat is dus bijna nooit, maar dan ZOU HET KUNNEN (ik zeg: 'het zou kunnen = dus liever niet..) dat ik op het Stadhuisplein rondhang.. *schaamt zich nog dieper*. Verder paar bekende cafeetjes hier in de buurt, ofzo.. Vergeet ik zomaar Nighttown, ben ik ook regelmatig te vinden, als er iets interessants te doen is.
![]() |
![]() |
|
ik ga eigenlijk nooit uit... ik ga alleen naar concertjes dat is wel regelmatig.... nou jah dan wil ik een paar keer in de week na het werk nog wel een paar alcoholische dingen nuttigen in een kroeg... maar uit met dansen enzow kank me al nie meer herinneren.. kmoet geloof ik nog een keer mee naar de kobus (zeeland)
||
![]() |
Citaat:
Als ik met vrienden naar eindhoven ga gaan we of met de fiets, dat is de heenweg een halfuur, en de terugweg een uur... (je snapt em wel ![]() Kweenie hoe ver het is van luyksgestel naar eindhoven... volgens mij verder als van Valkenswaard, dus ja, eindje fietse he? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Uitgaan/stappen Kattenmeisje | 3 | 08-11-2016 09:10 | |
De Kantine |
Tmf chat met Kazet is zeker niet saai #876 Verwijderd | 500 | 19-02-2010 19:34 | |
Lifestyle |
UITGAAN: oordoppen: mensen gezocht sssanderrr21 | 2 | 28-03-2008 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vroeg op stap... Anaïs | 68 | 30-01-2008 22:02 | |
Liefde & Relatie |
Vriend en uitgaan... stefanietje | 6 | 03-05-2004 21:05 | |
Liefde & Relatie |
Stap je snel (bij et uitgaan) op iemand af? charly not | 40 | 10-09-2002 06:35 |