Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 15:53
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Ik zit op dit moment achter een andere computer, maar op mijn computer, als ik em opstart, dan kan ik na een tijdje nix meer doen!!!

Gisteravond deed hij het nog, maar nu kank bijna nix meer...

Kan iemand me helpen?

(Ik kan nu gaan overdrijven, maar ik vreees een virus te hebben, of nog erger, gehackt te zijn!)

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 16:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 16:56
Martin
Martin is offline
Kijk, als ik zeg dat mijn been raar doet, dan weet de dokter ook niet wat ik bedoel. Ik moet dus vertellen wát ik voel.

Bij computerproblemen werkt het bijna hetzelfde, wát kan je niet meer doen? Wát zie je? Wát voor meldingen krijg je? Héb je een virusscanner? Etc.

Meer informatie zou toch wel héél erg handig zijn, tenminste, als je wilt dat wij je helpen .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:12
Stofzuigerslang
Citaat:
Martin schreef op 10-03-2004 @ 17:56:
Kijk, als ik zeg dat mijn been raar doet, dan weet de dokter ook niet wat ik bedoel. Ik moet dus vertellen wát ik voel.

Bij computerproblemen werkt het bijna hetzelfde, wát kan je niet meer doen? Wát zie je? Wát voor meldingen krijg je? Héb je een virusscanner? Etc.

Meer informatie zou toch wel héél erg handig zijn, tenminste, als je wilt dat wij je helpen .
Ja, sorry, ben een beetje in paniek enzo

Maar iig, ik krijg geen meldingen, en kheb pas Norton geinstalleerd.

Ik start mn computer op. Alles verloopt normaal, HP logo, XP laadscherm, XP inlogscherm. En vanaf hier gaat het al een beetje fout.
Als ik een beetje lang wacht, en ik voer mn wachtwoord in, dan log ik gewoon niet in.
Als ik het snel genoeg doe, dan log ik wel in, alles laad (bureaublad, startbalk etc.), maar dan op een begeven moment, zit mn startbalk "vast", et werkt gewoon niet meer. Dan gebeurt er precies hetzelfde met et bureaublad en ctrl + alt + del.

Dus simpelweg, ik zit vast, ik kan nix.

Ik heb em al vaker opnieuw opgestart, geprobeerd Norton of Systeemherstel te starten, maar zodra ik erop klik, loopt alles weer vast...

Nu hek de stekker van mn PC eruit gedaan, en nu hoop ik datie et vanavond of morgen weer doet.

Ik heb wel het grootste vermoeden dak een virus heb, of ben gehackt.
Ik ben nogal vaak op Internet, en vooral op fora (nie zo vaak op deze helaas).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:22
Martin
Martin is offline
Het lijkt wel op een fucked-up windows, waarom her-installeer je niet gewoon?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:44
Stofzuigerslang
Citaat:
Martin schreef op 10-03-2004 @ 19:22:
Het lijkt wel op een fucked-up windows, waarom her-installeer je niet gewoon?
Omdat ik de cd nie heb.

En met herinstalleren, bedoel je dan ook nog van te voren formatteren?
Zo ja, dan moet ik best wel veel data verwijderen dat ik wil houden...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:46
Purgatori
Purgatori is offline
Mkay.. Idd lijkt et een fucked up winBLOWS.. Misschien nog wat van te make.. Ehmz.. Misschien zitter iets te klote op de achtergrond als je opstart.. Run regedit of download regcleaner om je regestry te cleanen..

RegCleaner

Mkay, scan ook ff je systeem via www.pcpitstop.com (Links in de kolom 'Anti-Virus' klikken, en het spreekt vanzelf) Misschien ALS je een virus hebt, zit het ook al in norton.. Trust me, het kan in je scanner zitte.. Me bro heeft et gehad.

Anyways.. Tis ook goed om ff allerlei spy-ware troep van bijv. kazaa van je comp te hale.. Down daarvoor Ad-Aware.

Ad-Aware 6 Pro

Tis een trail versie, maar met een key of crack kun je em registeren, as je key of crack nodig hebt, pm me.

Ander troep clean progje 'Windows Washer'

Windows Washer 5

Verder.. Defragmenteer je comp eens, helpt ook ooit. Btw, hoeveel ruimte heb je nog over op de schijf waar je windows op staat? Moet minimaal, 1,5 gb zijn.. Ok, ik heb et is geprobeert, xp kan zelfs op 54kb draaie, maar dat is toch niet erg goed voor je systeem.

Als dit allemaal niet werkt, raad ik je erg aan je comp te formateren. En als je wat backupt, goed kijke wat je doet, anderz neem je het virus of wat het ook is weer mee.. Suc7 drmeej..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:28
Stofzuigerslang
Citaat:
Purgatori schreef op 10-03-2004 @ 19:46:
Mkay.. Idd lijkt et een fucked up winBLOWS.. Misschien nog wat van te make.. Ehmz.. Misschien zitter iets te klote op de achtergrond als je opstart.. Run regedit of download regcleaner om je regestry te cleanen..

RegCleaner

Mkay, scan ook ff je systeem via www.pcpitstop.com (Links in de kolom 'Anti-Virus' klikken, en het spreekt vanzelf) Misschien ALS je een virus hebt, zit het ook al in norton.. Trust me, het kan in je scanner zitte.. Me bro heeft et gehad.

Anyways.. Tis ook goed om ff allerlei spy-ware troep van bijv. kazaa van je comp te hale.. Down daarvoor Ad-Aware.

Ad-Aware 6 Pro

Tis een trail versie, maar met een key of crack kun je em registeren, as je key of crack nodig hebt, pm me.

Ander troep clean progje 'Windows Washer'

Windows Washer 5

Verder.. Defragmenteer je comp eens, helpt ook ooit. Btw, hoeveel ruimte heb je nog over op de schijf waar je windows op staat? Moet minimaal, 1,5 gb zijn.. Ok, ik heb et is geprobeert, xp kan zelfs op 54kb draaie, maar dat is toch niet erg goed voor je systeem.

Als dit allemaal niet werkt, raad ik je erg aan je comp te formateren. En als je wat backupt, goed kijke wat je doet, anderz neem je het virus of wat het ook is weer mee.. Suc7 drmeej..
Maar hoe kan ik dat dan allemaal doen?
Ik zit nu op een andere computer. De computer in kwestie kan niet verder dan het volumeicoontje in de startbalk laden...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:42
Engadin
Engadin is offline
Duw tijdens het opstarten op F8 en kies veilige modus. Als dat niet werkt zit er niets anders op dan windows er opnieuw op te donderen...
Oud 10-03-2004, 21:44
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Engadin schreef op 10-03-2004 @ 21:42:
Duw tijdens het opstarten op F8 en kies veilige modus. Als dat niet werkt zit er niets anders op dan windows er opnieuw op te donderen...
So True..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:23
Stofzuigerslang
Citaat:
Engadin schreef op 10-03-2004 @ 21:42:
Bedankt, dat wou ik ook weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten