Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En met herinstalleren, bedoel je dan ook nog van te voren formatteren? Zo ja, dan moet ik best wel veel data verwijderen dat ik wil houden... |
![]() |
|
![]() |
Mkay.. Idd lijkt et een fucked up winBLOWS.. Misschien nog wat van te make.. Ehmz.. Misschien zitter iets te klote op de achtergrond als je opstart.. Run regedit of download regcleaner om je regestry te cleanen..
RegCleaner Mkay, scan ook ff je systeem via www.pcpitstop.com (Links in de kolom 'Anti-Virus' klikken, en het spreekt vanzelf) Misschien ALS je een virus hebt, zit het ook al in norton.. Trust me, het kan in je scanner zitte.. Me bro heeft et gehad. Anyways.. Tis ook goed om ff allerlei spy-ware troep van bijv. kazaa van je comp te hale.. Down daarvoor Ad-Aware. Ad-Aware 6 Pro Tis een trail versie, maar met een key of crack kun je em registeren, as je key of crack nodig hebt, pm me. Ander troep clean progje 'Windows Washer' Windows Washer 5 Verder.. Defragmenteer je comp eens, helpt ook ooit. Btw, hoeveel ruimte heb je nog over op de schijf waar je windows op staat? Moet minimaal, 1,5 gb zijn.. Ok, ik heb et is geprobeert, xp kan zelfs op 54kb draaie, maar dat is toch niet erg goed voor je systeem. Als dit allemaal niet werkt, raad ik je erg aan je comp te formateren. En als je wat backupt, goed kijke wat je doet, anderz neem je het virus of wat het ook is weer mee.. Suc7 drmeej.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit nu op een andere computer. De computer in kwestie kan niet verder dan het volumeicoontje in de startbalk laden... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] Temporary Internet Files: waar? Severus | 25 | 14-06-2004 09:23 | |
Software & Hardware |
Windows XP SP2 Technical Preview M@rco | 11 | 23-03-2004 11:37 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn XP-installatie loopt vast! Verwijderd | 22 | 08-02-2004 00:17 | |
Software & Hardware |
Lite-On LTR-52246S werkt incorrect! Help! XzeoN | 2 | 20-08-2003 17:27 | |
Software & Hardware |
[Win XP & CD-RW, CD-R] Leest m'n schijven niet!! @rrie de p@rrie | 4 | 18-07-2002 12:31 | |
Games |
HELP me PLZ. XP DOET VAAG BIJ SPELLEN smelley | 4 | 25-11-2001 23:28 |