Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 11:25
Verwijderd
Ik ben sinds gisteren bij mijn vriend, de bedoeling is dat ik 3 weken blijf. Maar wanneer hij zo door blijft gaan, ga ik deze week nog weg.

Hij spreekt af met vrienden, en zegt dat 'wij' komen, terwijl hij nooit aan mij vraagt of ik zin heb. Zo nodigt hij mensen uit voor een filmavondje, terwijl hij weet dat ik onwijs moe ben en vanavond vroeg wil slapen. Gisteren sprak hij dat af met wat vrienden en pas vandaag vroeg hij 'of het eigenlijk wel goed was' maar echt ongedaan kan het toch niet meer worden gemaakt.

Hoe maak ik hem nu eens goed duidelijk dat hij rekening met me moet gaan houden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2002, 12:08
chanel
chanel is offline
hem precies vertellen wat hier staat en hoe dat voor je voelt
Oud 30-04-2002, 12:08
miro
miro is offline
Ik denk dat de beste oplossing is: Het zeggen tegen hem, erover praten, waarschijnlijk heeft ie het zelf nog niet eens door, en jij zit je ondertussen maar te ergeren. Zeg er dus wat van zodat hij er rekening mee kan houden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:21
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hem dit laten lezen of ongeveer vertellen wat je hier nu hebt neergezet. Zeggen dat hij ook aan jou moet denken. Niet alleen aan zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:20
Piccola
Piccola is offline
Bah, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen! Maar goed, zoals de rest al zei: Zeg het tegen hem! Zeg dat je voortaan eerst wil overleggen voordat er zomaar iets wordt afgesproken, vraag of ie in het vervolg wat meer rekening met jou wil houden!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:35
Verwijderd
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest Vertel hem precies wat hier staat. Hij heeft het zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten.. maar breng het niet als een te groot verwijt, want als ie het idd zelf niet in de gaten had kan ie zich behoorlijk kut gaan voelen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 00:08
Verwijderd
Sheesh, als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel. Als ik jou was, zou ik het uitmaken, maar tja, dat ben ik... Wat jou betreft - HEEL ernstig praten lijkt me een optie...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:09
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Sheesh, als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel. Als ik jou was, zou ik het uitmaken, maar tja, dat ben ik... Wat jou betreft - HEEL ernstig praten lijkt me een optie...
Waarom meteen uitmaken dat slaat toch nergens op. Nooit meteen uitmaken zonder te praten. Misschien heeft hij het gewoon niet door jij hebt welleens ook iets niet door dus...

Gewoon praten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:

Waarom meteen uitmaken dat slaat toch nergens op. Nooit meteen uitmaken zonder te praten. Misschien heeft hij het gewoon niet door jij hebt welleens ook iets niet door dus...

Gewoon praten
idd. Helemaal mee eens.
Oud 04-05-2002, 12:07
Starrie
Starrie is offline
oeh ik herken het zo erg he!
Doet mijn vriend ook altijd. Levert ruzies op omdat ik me dan heel snel kwaadmaak en dat op een subtiele manier laat merken (negeren, heel bot doen, scherpe opmerkingen maken enz.) mijn bedoeling is dan dat hij inziet dat ik het niet leuk vind wat hij doet zonder dat ik erop moet wijzen!
en dan er veel over praten natuurlijk. oh wat heb ik deze situaties al veel meegemaakt zeg!
Oud 04-05-2002, 12:09
Verwijderd
Ik heb het hem gezegd, heeft ook te maken met het feit dat ik nu ongeveer bij hem woon. Hij heeft zeg maar zijn hele leven hier: vrienden, werk, eigendommen. Ik heb vrijwel niets, behalve wat kleren en boeken. Moet dus gewoon van alles opbouwen en kan zelf weinig doen. Hij probeert me een beetje te helpen door dingen voor me te doen.
Maar ja, hij heeft belooft in het vervolg mij te laten beslissen over dingen die mij aangaan...

Hmmm... hij bedoelde het dus goed
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb het hem gezegd, heeft ook te maken met het feit dat ik nu ongeveer bij hem woon. Hij heeft zeg maar zijn hele leven hier: vrienden, werk, eigendommen. Ik heb vrijwel niets, behalve wat kleren en boeken. Moet dus gewoon van alles opbouwen en kan zelf weinig doen. Hij probeert me een beetje te helpen door dingen voor me te doen.
Maar ja, hij heeft belooft in het vervolg mij te laten beslissen over dingen die mij aangaan...

Hmmm... hij bedoelde het dus goed
Nou en kijk, dan ga je er waarschijnlijk al heel anders tegen aan kijken

Twas wel lievig Maar het is maar goed dat je geen spontane acties hebt ondernomen zoals hierboven aangeraden werd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten