Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wisselt héél erg.
Ik hou van de stad; Amsterdam het meest. Maar ook van het bos, de heide. En vooral de bergen. (zie hier mijn foto's) Het wisselt, afhankelijk van mijn stemming, hoe ik me voel. |
![]() |
|
De stad is vreselijk want ik ren gillend weg van mensen.
Maar de stad is ook fijn want mensen zijn leuk om bij te zijn. Het platteland is rustgevend. Niemand die tegen je aan blijft kletsen. Maar het platteland is ook storend, want je hebt geen mensen om je heen. Ik ben gek.
|
Afwisseling van bergen, stilte, bos, bomen, drukte en gezellige terrasjes op een mooie zomerdag en mooie uitzichten over prachtige meren zonder ook maar een mens te zien...
||
Citaat:
Van muziek kom ik niet tot rust, de stilte brengt mij het best tot rust. Praten doe ik liever niet. |
![]() |
|
![]() |
Ik woon in een dorpje, maar ik vind de stad leuker, al zou ik om tot rust te komen toch zeker het bos boven de winkelstraten verkiezen.
Ik kom van rustige muziek beter tot rust, vaak hoeft ie van mij ook niet te hard, maar soms ook wel, ligt aan m'n stemming. Verder hou ik zeker weten meer van diepzinnige gespreken, ik hou niet van de oppervlakkige gesprekken, al zou je volgens mij doodmoe worden als je met iedereen diepzinnige gesprekken zou voeren, en dat zou ik ook helemaal niet met iedereen willen. |
![]() |
|
Ik hou wel van alletwee maar dan moet die stad niet in Nederland liggen en er moeten zo min mogelijk Marrokanen zijn...
De beste rust krijg ik van klassieke muziek op gewone sterkte En ik hou wel van diepgaande gesprekken maar ook wel van gewone : Hee, sukkel hoe gaat ie? Je moet je bek houden mongool! Heb je nog iets gedaan gister? Je moeder geneukt!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hitler is dood. Wilders is saaivenenveertig. #1865 Chick Rock | 501 | 28-09-2013 14:54 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 17:55 | |
De Kantine |
Stad of dorp mens? Missy | 38 | 02-09-2008 10:47 | |
ARTistiek |
Schilderijen: MJ en haan Rooster | 20 | 25-05-2005 23:16 | |
Lifestyle |
meer een dorp of stadsmens? Verwijderd | 118 | 04-08-2004 20:19 | |
Eten & Drinken |
Vegetariers, waarom niet de overtstap naar veganist? coffee_mug | 135 | 15-11-2003 17:30 |